KV reciklopedija_ novosti.jpg

Naša Reciklopedija pomaže u smanjenju bacanja hrane

Kao najveći maloprodajni lanac u Hrvatskoj na svojoj ćemo edukativnoj platformi inspirirati i motivirati kupce da odgovorno postupaju s hranom

U Hrvatskoj se godišnje baci čak 71 kilogram hrane po stanovniku. Pritom se najviše baca nutritivno najvrjednija hrana, poput voća, povrća, mesa i ribe, a jestivi dio hrane iznosi čak 40 posto ukupne količine bačene hrane. Smanjenje bacanja hrane globalni je problem, stoga nastavljamo sa svojim aktivnostima u području smanjenja bacanja hrane i daje doprinos u promjeni navika prilikom kupnje, pripreme i čuvanja namirnica pokretanjem nove edukativne platforme pod nazivom Reciklopedija. S ciljem inspiriranja i motiviranja kupaca da odgovorno postupaju s hranom, u suradnji s Marinom Matijević, pokretačicom inicijative 'Ja bolji građanin', kreirali smo i posebnu internetsku stranicu Reciklopedija akademija s korisnim i praktičnim savjetima koje svi članovi obitelji mogu primijeniti odmah na jednostavan i zabavan način.

 

„Reciklopedija je još jedan iskorak Konzuma u području smanjenja bacanja hrane, u kojem već ostavljamo značajan trag doniranjem hrane udrugama diljem Hrvatske zahvaljujući čemu već četvrtu godinu zaredom ponosno nosimo i titulu Najdonatora. Kako bismo podigli svijest kupaca o problemu bacanja hrane i potaknuli ih na promjenu navika te da smanje količinu hrane koju bacaju, pripremili smo vrlo konkretne i praktične savjete koje baš svatko od nas može primijeniti te time pozitivno utjecati i na zajednicu i na okoliš. Zato pozivam sve da se uključe u pokret pozitivnih promjena uz #reciklopedija kako bismo zajedno smanjili količinu bačene hrane“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.

 

Svima koji na Reciklopediji daju obećanje sebi, budućim generacijama i prirodi da će se odgovornije ponašati prema hrani putem e-maila poslati ćemo poklon kojim će im pomoći održati obećanje. Pozivamo građane da i sami pokažu kako odbacuju loše navike, a ne hranu dijeljenjem svojih iskustava na društvenim mrežama uz oznaku #reciklopedija, čime mogu motivirati i druge. Pet najmotiviranijih kupaca svaki tjedan nagradit ćemo poklon-karticom u vrijednosti od 500 kuna za kupnju u prodavaonicama, podsjećajući ih pritom na važnost pametne i planirane kupnje.


Prethodna novost
Sljedeća novost
Nagradna igra - Party je gdje si ti
Nagradna igra - Party je gdje si ti

Nagradna igra - Party je gdje si ti

Nagradne igre i natječaji

Kupite bilo koja 2 omiljena proizvoda Gillete i/ili Old Spice u našim prodavaonicama i/ili webshopu i sudjelujte u nagradnoj igri


Slične novosti

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica
Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Ostale obavijesti

Tetra Pak najavio treće izdanje edukativne inicijative za promicanje pravilnog odvajanja i odlaganja ambalaže

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate
„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

Ostale obavijesti

Kroz motivirajuću pjesmu i Žujin specifičan smisao za humor, nova društveno odgovorna inicijativa poziva sve muškarce da skupe hrabrost i odvaže se na urološki pregled, a Žuja će u sklopu kampanje, u suradnji s Croatia poliklinikom, osigurati besplatne preglede za muškarce u dobi iznad 50 godina iz cijele Hrvatske