KV reciklopedija_ novosti.jpg

Naša Reciklopedija pomaže u smanjenju bacanja hrane

Kao najveći maloprodajni lanac u Hrvatskoj na svojoj ćemo edukativnoj platformi inspirirati i motivirati kupce da odgovorno postupaju s hranom

U Hrvatskoj se godišnje baci čak 71 kilogram hrane po stanovniku. Pritom se najviše baca nutritivno najvrjednija hrana, poput voća, povrća, mesa i ribe, a jestivi dio hrane iznosi čak 40 posto ukupne količine bačene hrane. Smanjenje bacanja hrane globalni je problem, stoga nastavljamo sa svojim aktivnostima u području smanjenja bacanja hrane i daje doprinos u promjeni navika prilikom kupnje, pripreme i čuvanja namirnica pokretanjem nove edukativne platforme pod nazivom Reciklopedija. S ciljem inspiriranja i motiviranja kupaca da odgovorno postupaju s hranom, u suradnji s Marinom Matijević, pokretačicom inicijative 'Ja bolji građanin', kreirali smo i posebnu internetsku stranicu Reciklopedija akademija s korisnim i praktičnim savjetima koje svi članovi obitelji mogu primijeniti odmah na jednostavan i zabavan način.

 

„Reciklopedija je još jedan iskorak Konzuma u području smanjenja bacanja hrane, u kojem već ostavljamo značajan trag doniranjem hrane udrugama diljem Hrvatske zahvaljujući čemu već četvrtu godinu zaredom ponosno nosimo i titulu Najdonatora. Kako bismo podigli svijest kupaca o problemu bacanja hrane i potaknuli ih na promjenu navika te da smanje količinu hrane koju bacaju, pripremili smo vrlo konkretne i praktične savjete koje baš svatko od nas može primijeniti te time pozitivno utjecati i na zajednicu i na okoliš. Zato pozivam sve da se uključe u pokret pozitivnih promjena uz #reciklopedija kako bismo zajedno smanjili količinu bačene hrane“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.

 

Svima koji na Reciklopediji daju obećanje sebi, budućim generacijama i prirodi da će se odgovornije ponašati prema hrani putem e-maila poslati ćemo poklon kojim će im pomoći održati obećanje. Pozivamo građane da i sami pokažu kako odbacuju loše navike, a ne hranu dijeljenjem svojih iskustava na društvenim mrežama uz oznaku #reciklopedija, čime mogu motivirati i druge. Pet najmotiviranijih kupaca svaki tjedan nagradit ćemo poklon-karticom u vrijednosti od 500 kuna za kupnju u prodavaonicama, podsjećajući ih pritom na važnost pametne i planirane kupnje.


Prethodna novost
Sljedeća novost
Nagradna igra - Party je gdje si ti
Nagradna igra - Party je gdje si ti

Nagradna igra - Party je gdje si ti

Nagradne igre i natječaji

Kupite bilo koja 2 omiljena proizvoda Gillete i/ili Old Spice u našim prodavaonicama i/ili webshopu i sudjelujte u nagradnoj igri


Slične novosti

Flash mobom, donacijom i nagradnom igrom nastavli smo s proslavom 65 godina
Flash mobom, donacijom i nagradnom igrom nastavli smo s proslavom 65 godina

Flash mobom, donacijom i nagradnom igrom nastavli smo s proslavom 65 godina

Ostale obavijesti

Na zagrebačkom Cvjetnom trgu Konzum je za prolaznike pripremio glazbeno-plesno iznenađenje, a tom je prilikom uručena i donacija CRVENIM NOSOVIMA klaunovimadoktorima, dok je dan ranije najsretnijem kupcu predan novi automobil Tesla Model Y