tetrapak_1920 x 857.jpg

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Tetra Pak najavio treće izdanje edukativne inicijative za promicanje pravilnog odvajanja i odlaganja ambalaže

Nakon uspješno provedena dva izdanja, Tetra Pak® je najavio i treću ediciju edukativne inicijative „Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica”. Inicijativa ima za cilj podizanje svijesti potrošača o važnosti pravilnog odvajanja i odlaganja višeslojne kartonske ambalaže za napitke i educiranje o principima kružnog gospodarstva. Tvrtke Vindija, Dukat, Konzum, Belje kao i Lucart Professional i ovoga puta su se aktivno uključile u projekt. U sklopu prethodnog izdanja potrošačima je podijeljeno gotovo 2 000 paketa Lucart EcoNatural recikliranih papirnatih maramica izrađenih od kartonskog dijela Tetra Pak® ambalaže.

Inicijativa će se provoditi od 2. ožujka do 16. ožujka u odabranim Super Konzum trgovinama u Zagrebu, a osmišljena je u svrhu promicanja pravilnog odvajanja i odlaganja ambalaže te edukacije o recikliranju naglašavajući kako svaki pojedinac može doprinijeti kružnom gospodarstvu. Naime, iskorištenoj višeslojnoj kartonskoj ambalaži može se dati drugi život ako potrošači pravilno rukuju s njom nakon konzumiranja proizvoda.

Kampanja educira potrošače o koracima koje trebaju poduzeti kako bi pripremili ambalažu za daljnje recikliranje: podignuti rubove, spljoštiti ambalažu, te ju na kraju odložiti u žuti spremnik, zajedno s pričvršćenim čepom. Na taj način se ostvaruje ušteda prostora u kontejnerima od čak 20 posto, što smanjuje otpuštanje CO2 tijekom transporta. Korištena Tetra Pak ambalaža na području Grada Zagreba odlaže se u žute spremnike i u žute vrećice. Ona se potom šalje u tvornice papira, gdje se reciklira i dobiva novi život te postaje koristan i kvalitetan higijenski papirnati proizvod, kao što su maramice, papirnati ručnici ili toaletni papir.

Za vrijeme trajanja edukativne kampanje kupci će imati mogućnost dobiti deset Lucart EcoNatural paketića recikliranih maramica proizvedenih od recikliranog kartonskog dijela iskorištene Tetra Pak ambalaže. U odabranim Super Konzum trgovinama potrebno je kupiti tri odabrana mliječna proizvoda partnera kampanje pakiranim u Tetra Pak ambalaži s oznakom „Štiti što je dobro“. Potrošači će tako u praksi imati priliku vidjeti „novi život ambalaže“ dobivanjem recikliranog proizvoda napravljenog od iskorištene ambalaže.

„Izuzetno nas veseli što se ova edukativna inicijativa provodi po treći put u Hrvatskoj te što imamo priliku educirati potrošače o važnosti pravilnog odvajanja i odlaganja te recikliranja višeslojne kartonske ambalaže. Već tradicionalnu kampanju provodimo u suradnji s partnerima, educirajući potrošače potičemo pravilno odlaganje otpada. Osim toga, ovom kampanjom želimo osvijestiti kupce da se Tetra Pak višeslojna kartonska ambalaža može reciklirati i da joj se može „udahnuti drugi život". Također, jako nam je drago što će od 1. siječnja 2027. godine višeslojna kartonska ambalaža ući u sustav povratne naknade što vjerujemo će značajno potaknuti potrošače na pravilno odvajanje i odlaganje višeslojne kartonske ambalaže za daljnje recikliranje.“ – komentirao je Željko Samodol, voditelj tvrtke Tetra Pak u Hrvatskoj.

 

 

O KAMPANJI „OD TETRA PAK AMBALAŽE DO RECIKLIRANIH MARAMICA“

Kampanja se po treći put organizira u Hrvatskoj u partnerstvu s renomiranim tvrtkama među kojima su Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart.

Provodit će se od 6. ožujka do 16. ožujka u odabranim Super Konzum prodavaonicama u Zagrebu:

  • Sarajevska cesta 6
  • Radnička cesta 49 
  • Dubrava 241.

Kampanja uključuje odabrane mliječne proizvode kompanija Vindija, Dukat, Konzum i Belje s Tetra Pak logom „Štiti što je dobro“. 

Više informacija o tvrtki Tetra Pak dostupno je ovdje.


Prethodna novost
„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate
„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

Ostale obavijesti

Kroz motivirajuću pjesmu i Žujin specifičan smisao za humor, nova društveno odgovorna inicijativa poziva sve muškarce da skupe hrabrost i odvaže se na urološki pregled, a Žuja će u sklopu kampanje, u suradnji s Croatia poliklinikom, osigurati besplatne preglede za muškarce u dobi iznad 50 godina iz cijele Hrvatske

Sljedeća novost
Posebna ponuda - Super Konzum Đurđevac
Posebna ponuda - Super Konzum Đurđevac

Posebna ponuda - Super Konzum Đurđevac

Izdvojene ponude

U Super Konzumu Đurđevac, Vladimira Nazora 5, u subotu 16.3.2024. poklanjamo 10% popusta


Slične novosti

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate
„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

Ostale obavijesti

Kroz motivirajuću pjesmu i Žujin specifičan smisao za humor, nova društveno odgovorna inicijativa poziva sve muškarce da skupe hrabrost i odvaže se na urološki pregled, a Žuja će u sklopu kampanje, u suradnji s Croatia poliklinikom, osigurati besplatne preglede za muškarce u dobi iznad 50 godina iz cijele Hrvatske