Ozujsko 2024 PRST Konzum web v4.0.jpg

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

Kroz motivirajuću pjesmu i Žujin specifičan smisao za humor, nova društveno odgovorna inicijativa poziva sve muškarce da skupe hrabrost i odvaže se na urološki pregled, a Žuja će u sklopu kampanje, u suradnji s Croatia poliklinikom, osigurati besplatne preglede za muškarce u dobi iznad 50 godina iz cijele Hrvatske

Omiljeno hrvatsko pivo, Ožujsko, lansiralo je novi društveno odgovoran projekt „Budi hrabar, budi zdrav“ - kampanju za poticanje redovitih zdravstvenih pregleda i ranog otkrivanja raka prostate, najčešćeg oblika karcinoma kod muškaraca u Hrvatskoj. U zadnjih nekoliko godina, rak prostate je treći uzrok smrti od raka kod muškaraca, a prema posljednjim podacima, godišnje od njega oboli oko 2800 građana, umre ih oko 800, a još ih je gotovo 600 svake godine neotkriveno, što značajno povećava smrtnost od ove bolesti.

 

Rak prostate se zbog izostanka simptoma teško otkriva u ranoj fazi, no ključno ga je upravo tada dijagnosticirati, jer rana detekcija, tvrde stručnjaci, znači i 100 postotnu uspješnost liječenja.

 

„Rak prostate je nužno otkriti u što ranijem stadiju kako bi terapija bila učinkovita i zato je važno podići razinu svijesti muškaraca, posebice onih starijih od 50 godina, o redovitim odlascima na preventivne preglede i ako ova kampanja spasi i jedan život, vrijedna je svog uloženog truda. Petogodišnje preživljenje od te vrste raka je, prema zadnjim dostupnim podacima u Hrvatskoj, više od 82 posto, što znači da će od stotinu muškaraca kojima se dijagnosticira rak prostate, za pet godina biti živo njih 82. Radi se o mjeri koja se uobičajeno koristi za usporedbu među različitim karcinomima“, kazao je prof.dr.sc. Igor Tomašković, specijalist urologije na KBC-u Sestre milosrdnice, prilikom predstavljanja kampanje. 

 

Kampanju prati i prigodan TV spot s legendarnim glumačkim trojcem Goranom Bogdanom, Goranom Navojcem i Reneom Bitorajcem u glavnim ulogama. Kroz motivirajući tekst i glazbu, ali i humor karakterističan za Žujine kampanje, spot poziva sve muškarce da skupe hrabrost, odvoje vrijeme za sebe i odvaže se na pregled kod urologa.

 

Imajući na umu važnost preventivnih pregleda, Ožujsko u suradnji s Croatia poliklinikom u novoj kampanji „Budi hrabar, budi zdrav“ osigurava besplatne preglede za muškarce starije od 50 godina, a ako u obitelji imaju povijest raka prostate, pregled se savjetuje i muškarcima u dobi od 45 godina. Prijave za besplatan pregled dostupne su na web stranici budihrabar.com. Osim toga, Žuja će ove godine uručiti i donaciju Klinici za urologiju KBC-a Sestre milosrdnice u Zagrebu.

 


Prethodna novost
Popust umirovljenicima za ožujak
Popust umirovljenicima za ožujak

Popust umirovljenicima za ožujak

Izdvojene ponude

U utorak, 12.3.2024.,10% popusta umirovljenicima na ukupan iznos računa u svim prodavaonicama. Vrijedi i za proizvode na akciji!

Sljedeća novost
Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica
Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Ostale obavijesti

Tetra Pak najavio treće izdanje edukativne inicijative za promicanje pravilnog odvajanja i odlaganja ambalaže


Slične novosti

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica
Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Ostale obavijesti

Tetra Pak najavio treće izdanje edukativne inicijative za promicanje pravilnog odvajanja i odlaganja ambalaže