1920x857_Humanitarka.jpg

Stižu Zvjerići koji podižu svijest o zaštiti divljih životinja i njihovih staništa

Novi program lojalnosti na zabavan i edukativan način progovara o važnoj temi zaštite životinjskih vrsta koje žive u Hrvatskoj

Sova ušara Olga, smeđi medvjed Đuro, siva vučica Anđa, bjeloglavi sup Krešo, euroazijski ris Goran, europska vidra Slavko i sredozemna medvjedica Luce plišani su likovi koji će u našem novom  programu lojalnosti ukazati na to da u Hrvatskoj živi velik broj zaštićenih i endemičnih vrsta koje bi mogle zauvijek nestati.

Plišanci u naše prodavaonice stižu 26. siječnja u sklopu programa lojalnosti Zvjerići i cilj im je educirati sve generacije, posebice najmlađe, kako mogu pridonijeti tome da životinje ne dođu do najviše razine ugroženosti. Simpatični Zvjerići simboliziraju zaštićene životinjske vrste koje žive na području Hrvatske, a kroz interaktivan i zabavan album za lijepljenje sličica koji sadrži i zabavnu društvenu igru i bojanku, Konzum želi osvijestiti građane da je naše ponašanje prema životinjama i okolišu od presudne važnosti.

„Kroz naše programe lojalnosti imamo priliku nagraditi vjernost naših kupaca i omogućiti im kupnju originalnih proizvoda po povoljnim cijenama te istovremeno potaknuti promjene u društvu. Zvjerićima želimo privući pažnju, djecu naučiti zanimljivostima o životinjama, a građane osvijestiti kako svojim ponašanjem mogu zaštititi životinje i njihova staništa. Album je edukativan i zabavan kako bismo naše najmlađe usmjerili na pozitivan stav prema biljnom i životinjskom bogatstvu koje kao zemlja imamo“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga.

 

Također odlučili smo donirati ukupno 15.000 eura za nekoliko organizacija koje brinu o divljim životinjama i biljnom svijetu, a to su Udruga Biom koja se bavi očuvanjem prirode, Javna ustanova „Nacionalni park Krka“ koji provodi istraživanje vidri, Centar za posjetitelje i oporavilište za bjeloglave supove Beli i Centar za posjetitelje Velike zvijeri u Staroj Sušici koji su dio Javne ustanove „Priroda“ te Institut Plavi svijet za istraživanje i zaštitu mora.

Uz nas, navedenim organizacijama moći će donirati i članovi programa vjernosti MultiPlusCard, na način da od 1. veljače doniraju svoje BONUS eure udruzi po izboru.

Kupci će u svim našim prodavaonicama od 26. siječnja moći kupiti edukativni album po cijeni od tri eura i sve do 5. travnja skupljati sličice Zvjerića te za svakih potrošenih 10 eura dobiti gratis paketić s dvije sličice i jednom bonus naljepnicom. Za naljepnice je potreban poseban letak koji se može zatražiti na blagajni. Plišanci će se moći kupiti za 7 eura uz 15 bonus naljepnica, 10 eura uz 10 bonus naljepnica ili po redovnoj cijeni od 15 eura, a svaki tjedan za kupnju posebno označenih i pozicioniranih proizvoda, kupci dobivaju dodatne paketiće sa sličicama i bonus naljepnicama.

 


Prethodna novost
Ponovno ulažemo gotovo 15 milijuna eura u primanja zaposlenika
Ponovno ulažemo gotovo 15 milijuna eura u primanja zaposlenika

Ponovno ulažemo gotovo 15 milijuna eura u primanja zaposlenika

Ostale obavijesti

Uz povećanje plaće za više od 9.000 zaposlenika u maloprodaji, veleprodaji, logistici i internet prodavaonici, povećavaju se i ostala materijalna prava svih zaposlenika

Sljedeća novost

Slične novosti

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica
Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Ostale obavijesti

Tetra Pak najavio treće izdanje edukativne inicijative za promicanje pravilnog odvajanja i odlaganja ambalaže