1920x857_15milijuna2.jpg

Ponovno ulažemo gotovo 15 milijuna eura u primanja zaposlenika

Uz povećanje plaće za više od 9.000 zaposlenika u maloprodaji, veleprodaji, logistici i internet prodavaonici, povećavaju se i ostala materijalna prava svih zaposlenika

Ponovno ulažemo više od 13,2 milijuna eura u novo povećanje plaća većine svojih zaposlenika. Tako će počevši od plaće za siječanj više od 9.000 zaposlenika u maloprodaji, veleprodaji, logistici i internet prodavaonici dobiti veće plaće. Uz to, povećan je i iznos uskrsnice, božićnice, regresa i dara za dijete te maksimalni iznos prijevoza, što je ukupno ulaganje kompanije od gotovo milijun i pol eura.

„Svjesni smo da je godina iza nas bila poslovno izazovna i da su zaposlenici u najvećoj mjeri zaslužni za naše rezultate, a na nama kao odgovornom poslodavcu je da prepoznamo njihov doprinos i osiguramo im najbolje uvjete za rad. Upravo zato kontinuirano unaprjeđujemo i povećavamo prava i pogodnosti za zaposlenike te ih nagrađujemo kad god za to imamo priliku. Važno je istaknuti i kvalitetan dijalog sa socijalnim partnerima kroz cijelu godinu kako bismo zajedničkim snagama dogovorili uvjete koje će osjetiti svaki zaposlenik, a istovremeno biti u skladu s poslovnim planovima i raspodjelom budžeta“, izjavio je Zoran Mitreski, predsjednik Uprave Konzuma.

Ovo najnovije ulaganje nastavak je naših kontinuiranih napora da osigura što je moguće bolje radne uvjete za svoje zaposlenike. Tako smo u 2022. godini u primanja zaposlenika uložili ukupno više od 150 milijuna kuna: godinu smo započeli ulaganjem više od 100 milijuna kuna za povećanje plaća većine zaposlenika u maloprodaji, veleprodaji, logistici i internet prodavaonici. U lipnju prošle godine zaposlenicima smo isplatili nagradu od 500 kuna neto kao zahvalu za uspješno poslovanje u 2021., što je zajedno s isplatom regresa činilo dodatno ulaganje od 17 milijuna kuna. U listopadu je uslijedilo novo ulaganje u zaposlenike vrijedno 20 milijuna kuna, u okviru kojeg smo zaposlenicima isplatili 1.100 kuna nagrade za dobre poslovne rezultate ostvarene u ljetnoj sezoni 2022. godine. Uz to, od posljednjeg kvartala prošle godine mjesečno smo isplaćivali i poseban dodatak od 300 kuna kojim zaposlenicima želimo pomoći u suočavanju s inflacijom i povećanim životnim troškovima, a u prosincu smo isplatili i božićnicu, što je bilo ulaganje od 15 milijuna kuna, te dar za dijete.

Uz sve navedeno, redovito isplaćujemo i jubilarne nagrade, naknadu za novorođenče, naknadu za topli obrok, prijevoz i nagradu za učinak. Tu su i dodatno zdravstveno osiguranje, popust za zaposlenike, slobodan dan roditeljima prvašića na prvi dan škole i brojne druge pogodnosti, kao i mogućnost daljnjeg profesionalnog razvoja kroz interna osposobljavanja i edukacije.


Prethodna novost
Sljedeća novost

Slične novosti

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica
Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Ostale obavijesti

Tetra Pak najavio treće izdanje edukativne inicijative za promicanje pravilnog odvajanja i odlaganja ambalaže

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate
„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

Ostale obavijesti

Kroz motivirajuću pjesmu i Žujin specifičan smisao za humor, nova društveno odgovorna inicijativa poziva sve muškarce da skupe hrabrost i odvaže se na urološki pregled, a Žuja će u sklopu kampanje, u suradnji s Croatia poliklinikom, osigurati besplatne preglede za muškarce u dobi iznad 50 godina iz cijele Hrvatske