Od izvora do mora.jfif

30 gradova sudjelovat će u ovogodišnjem izdanju projekta Od izvora do mora

U ovogodišnjem izdanju ekološkoga projekta Od izvora do mora koji organiziraju Coca-Cola, Konzum, Jutarnji list i Udruga gradova sudjelovat će 30 gradova.

U kategoriji malih gradova (do 10 tisuća stanovnika) sudjeluju: Benkovac, Otočac, Pakrac, Vrgorac, Lipik, Čabar, Ludbreg, Pleternica, Beli Manastir, Zlatar, Varaždinske Toplice, Korčula, Vodnjan – Dignano, Zabok i Stari Grad (Hvar).

U kategoriji srednjih gradova (od 10 do 35 tisuća stanovnika) sudjeluju: Virovitica, Čakovec, Daruvar, Vinkovci, Duga Resa, Zaprešić, Labin i Rovinj – Rovigno.

U kategoriji velikih gradova (više od 35 tisuća stanovnika) ove godine sudjeluju gradovi: Karlovac, Rijeka, Zadar, Pula – Pola, Osijek, Velik Gorica i Dubrovnik.

Uz promicanje zaštite vodnoga bogatstva Hrvatske i poticanje na primjereno odlaganje otpada, cilj projekta je sadnja drveća u urbanim sredinama s ciljem smanjenja ispuštanja ugljikova dioksida i snižavanje temperature zraka. Stoga su pravo sudjelovanja na natječaju, koji je trajao mjesec dana (od 15. veljače do 15. ožujka), imali svi gradovi koji žele pošumiti određene prostore na području svojega grada. Obveza gradova bit će da u razdoblju od 15. travnja do 14. lipnja organiziraju jednodnevnu akciju čišćenja u suradnji s mjesnim nevladinim udrugama i volonterima. Boduju se broj okupljenih volontera i količina prikupljenoga otpada, a tri najuspješnija grada podijelit će nagradni fond od 45.000 eura namijenjen kupnji sadnica drveća za urbano pošumljavanje. U dogovoru s pobjednicima akcije sadnje održat će se u jesenskim mjesecima, od rujna do studenoga, nakon čega će im biti dodijeljene i posebne plakete.

Na prošlogodišnji natječaj projekta Od izvora do mora prijavilo se 28 gradova koji su s gotovo pet tisuća volontera u akcijama čišćenja iz prirode uklonili 152 tone ambalažnoga otpada i primjereno ih odložili. Najuspješniji gradovi bili su Varaždin, Lipik i Vinkovci

Projekt Od izvora do mora Coca-Cola je u Hrvatskoj pokrenula 2018. godine u suradnji s Vladinim institucijama i udrugama civilnoga društva. Prije tri godine kao partner se pridružio i Jutarnji list, 2022. godine Konzum, a od prošle godine i Udruga gradova. Podršku projektu dali su Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja te Fakultet šumarstva i drvne tehnologije iz Zagreba.


Prethodna novost
Sljedeća novost
Nagradna igra - Kotanyi i Konzum nagrađuju
Nagradna igra - Kotanyi i Konzum nagrađuju

Nagradna igra - Kotanyi i Konzum nagrađuju

Nagradne igre i natječaji

Kupite tri omiljena Kotanyi proizvoda do 30. 4. u najbližoj Konzum prodavaonici i/ili naručite putem webshopa, sudjelujte u nagradnoj igri i osvojite vrijedne nagrade


Slične novosti

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica
Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Ostale obavijesti

Tetra Pak najavio treće izdanje edukativne inicijative za promicanje pravilnog odvajanja i odlaganja ambalaže

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate
„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

Ostale obavijesti

Kroz motivirajuću pjesmu i Žujin specifičan smisao za humor, nova društveno odgovorna inicijativa poziva sve muškarce da skupe hrabrost i odvaže se na urološki pregled, a Žuja će u sklopu kampanje, u suradnji s Croatia poliklinikom, osigurati besplatne preglede za muškarce u dobi iznad 50 godina iz cijele Hrvatske