1920x857_header.jpg

Konzum u 2021. godini

Pregled izdvojenih aktivnosti i postignuća u 2021. godini

 

2021. godinu u Konzumu su obilježili uspješni projekti, otvaranje novih prodavaonica, brojne inovacije, ali i zajedništvo te solidarnost prema kolegama i društvenoj zajednici.

 

U nastavku donosimo kratak pregled izdvojenih događaja u ovoj godini:

 

SIJEČANJ - POMOGLI SMO GLINI, PETRINJI I SISKU

 

 

Ponosni smo na kolegice i kolege koji su nakon potresa u Petrinji i okolici odmah krenuli u akciju prikupljanja donacija za kolegice i kolege na unesrećenim područjima. Dva dana nakon potresa 40 djelatnika iz raznih regija pomogli su u obnovi i slaganju super Konzuma u Sisku. Donirali smo 50 paketa za djecu, donacijom podržali kuhare iz projekta Chef kuha doma koji su pripremali tople obroke za stanovnike stradalih područja te smo podržali humanitarnu akciju Fortenova grupe “Jedni za druge - za Banovinu“.

 

VELJAČA - USPJEŠNA KAMPANJA VOĆE I POVRĆE NAS POKREĆE; POČETAK VIRTUALNE INTERNE EDUKACIJE

 

 

USPJEŠNI REZULTATI KAMPANJE 'VOĆE I POVRĆE NAS POKREĆE'

Konzum je prema istraživanju vodeći lanac u promociji konzumacije voća i povrća te vodeći lanac u ponudi domaćeg voća i povrća.

Rezultati istraživanja pokazuju kako je nužno mijenjati prehrambene navike, a Konzum nastoji potaknuti tu promjenu u društvu velikom edukativnom i promotivnom kampanjom pod sloganom „Voće i povrće nas pokreće“. Brojnim aktivnostima usmjerenima na odrasle i djecu, posebnim promocijama i akcijama na odjelima svježeg povrća i voća u prodavaonicama diljem Hrvatske, edukativnim i zabavnim sadržajima na posebnoj web stranici Konzum podsjeća na blagodati voća i povrća te važnost njihove uloge u piramidi pravilne prehrane. Kroz suradnju s poznatim kuharima i influencerima te uz stručne savjete nutricionista Konzum će kupcima i dalje pružati dodatnu inspiraciju za što češću konzumaciju voća i povrća u njihovim kućanstvima, ali i na radnom mjestu ili u svakodnevnom pokretu.


PRVA VIRTUALNA KABECEDA
26. Kabeceda bila je posebna po dvije stvari, prvi puta održana je u virtualnom obliku i imala je najviše polaznika i predavača. Sudjelovalo je čak 25 predavača i 34 polaznika u dvotjednom programu. Održano je ukupno 30 sati predavanja, a polaznici su bili u virtualnoj šetnji uz stručno vodstvo u Konzum Kaptol prodavaonici.

 

 

OŽUJAK - PRVI SHOPPABLE VIDEO RECEPTI U HRVATSKOJ

 

 

Kao prvi maloprodajni lanac u Hrvatskoj s online prodavaonicom Konzum neprestano postavlja nove trendove u online kupnji, a jedan je od njih i shoppable video, interaktivan, zabavan i jednostavan način kupnje tijekom gledanja videosadržaja. Shoppable video predstavlja budućnost e-trgovine i još jedan način uštede dragocjenog vremena u eri užurbanog i modernog načina života.

Riječ je o interaktivnom videu u kojem kupci mogu izravno obaviti kupnju dok gledaju sadržaj, a samo iskustvo kupnje jednostavno je i praktično – uz samo nekoliko klikova proizvod je u košarici. Brojne su pogodnosti online kupnje putem takvog videa s obzirom na to da usmjerava kupce izravno na proizvod koji im je zaokupio pažnju, omogućava im da odmah kupe proizvod koji su vidjeli i tako pruža bolje iskustvo korisnicima donoseći im i dodatan, koristan i zanimljiv sadržaj.

 
„Iskustvo kupnje nešto je po čemu se Konzum izdvaja i po čemu je prepoznatljiv na tržištu. Naša je neprestana misija kupcu ponuditi najveću vrijednost za novac što postižemo kvalitetom i pristupačnošću asortimana, uvođenjem inovativnih rješenja te ulaganjima u unaprjeđenja kojima stalno podižemo ljestvicu u maloprodaji. Naša najnovija primjena interaktivnih shoppable videosadržaja još je jedna u nizu pogodnosti za kupce, kojom im donosimo zanimljiv sadržaj, potičemo i inspiriramo na isprobavanje novih okusa te omogućavamo još jednostavniju kupnju“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma.
 
 

 

TRAVANJ - OKUPILI SMO VODEĆE SVJETSKE STRUČNJAKE NA INTERNOJ KONFERENCIJI; KAMPANJA "JEDNA MANJE" - NAJBOLJA REKLAMA

 

 

OKUPILI SMO VODEĆE SVJETSKE STRUČNJAKE NA INTERNOJ KONFERENCIJI

Organizirali smo Insight Day, treću po redu internu konferenciju za menadžment kompanije koja se mogla pratiti putem platforme Zoom. Imali smo priliku slušati o najnovijim trendovima u maloprodaji, predviđanjima u razvoju tržišta, promjenama u razmišljanju i ponašanju potrošača, ali i o sve većoj važnosti jačanja brenda poslodavca te značaja održivog poslovanja za dugoročnu stabilnost kompanija. Na konferenciji predavači su bili: Nick Downing, Brett Minchington i Marija Pujo Tadić. Sudjelovala je Uprava Konzuma - Zoran Mitreski, Uroš Kalinić i Tomislav Kramarić, a zaposlenicima su se obratili i Fabris Peruško, glavni izvršni direktor Fortenova grupe te Siegfried Ganshorn, izvršni direktor za maloprodaju Fortenova grupe.


KAMPANJA "JEDNA MANJE" - NAJBOLJA KONZUMOVA REKLAMA

Ekološkom kampanjom„Jedna manje“ poticali smo kupce na što češće korištenje višekratnih ekoloških torbi od čije smo prodaje izdvajali po 1 kunu za donaciju Građanskoj ekološkoj inicijativi Čisteći medvjedići za čišćenje šuma, plaža i obala rijeka u četiri hrvatske županije.
Istraživanje je pokazalo da upravo ova reklama ima najbolje rezultate u sviđanju (rezultat 8,3 u skali od 0-10), te je s trona skinula reklamu Najbolje iz Hrvatske koja je do tada imala rezultat 7,9).

 

SVIBANJ - OSNOVANO KONZUM PLANINARSKO DRUŠTVO

 

 

Grupa entuzijasta i zaljubljenika u prirodu sastavljena od naših kolegica i kolega osnovalo je KPD planinarsko društvo s ciljem promicanja zdravog načina života i širenje pozitivnog duha, a ideja im je okupiti istomišljenike koji su ljubitelji prirode.

 

LIPANJ - KONZUM PROGLAŠEN TRGOVCEM GODINE I NAGRAĐEN ZA INOVACIJE U PLAĆANJU; KAMPANJA "NAJBOLJE IZ HRVATSKE" OSVOJILA SREBRO NA IDEJI X

 

 

KONZUM PROGLAŠEN TRGOVCEM GODINE I NAGRAĐEN ZA INOVACIJE U PLAĆANJU

Na ovogodišnjoj dodjeli Zlatne košarice, nagrade u organizaciji časopisa Ja trgovac specijaliziranog za maloprodaju i industriju robe široke potrošnje, osvojili smo dvije nagrade!
Drugu godinu za redom proglašeni smo Trgovcem godine za 2020., a osvojili smo i Mastercardovo priznanje za inovacije u plaćanju zahvaljujući unaprjeđenju i razvoju novih rješenja u online prodavaonici te poboljšanju korisničkog iskustva kada je riječ o kartičnom plaćanju.


KAMPANJA "NAJBOLJE IZ HRVATSKE" OSVOJILA SREBRO NA IDEJI X

Na domaćem natjecanju Ideja X na kojem se vrednuju najbolji komunikacijski projekti, naša kampanja Najbolje iz Hrvatske, osvojila je srebrnu Ideju X u kategoriji Best of Ad-Making/Film.
Kampanja je proizašla iz Konzumove dugogodišnje posvećenosti domaćim dobavljačima. Ova nagrada je potvrda da smo našu poslovnu strategiju uspjeli prezentirati na kvalitetan i dojmljiv način.

 

SRPANJ - NOVA VELPRO WEB STRANICA

 

 

VELPRO WEB STRANICA DOBILA JE NOVO RUHO

Nova stranica velpro.hr jednostavnog je i preglednog dizajna te obiluje kvalitetnim sadržajem kako bi se i naši veleprodajni kupci što jednostavnije i brže informirali o aktualnim novostima vezanima za veleprodajne centre.

 

KOLOVOZ - IZDVOJILI SMO TOP PRODAVAONICE USPJEŠNE LJETNE SEZONE

 

 

OVOGODIŠNJE TOP TRI PRODAVAONICE U REGIJAMA NA OBALI
Svako ljeto nosi svoje izazove i specifične situacije, a pogotovo kad se radi o prodavaonicama uz obalu. No, svi su naši timovi bili vrlo marljivi u pripremi i tijekom sezone.
Ukoliko se pitate kakva je bila ova sezona i koje su prodavaonice vodeće po apsolutnom rastu, donosimo njihov poredak.
REGIJA ZAPAD: Super Konzum Omišalj, Super Konzum Crikvenica, Super Konzum Krk
REGIJA JUG I: Super Konzum Šibenik, Maxi Konzum Vir, Konzum Novalja
REGIJA JUG II: Super Konzum Kupari , Super Konzum Supetar, Konzum Trogir

 

RUJAN - KONZUMOVI ZAPOSLENICI IMAJU 5% POPUSTA NA SVAKU KUPNJU

 

 

KONZUMOVI ZAPOSLENICI IMAJU 5% POPUSTA NA SVAKU KUPNJU

Ove godine uveli smo 5% popusta za sve zaposlenike u Konzum prodavaonicama koji imaju MultiPlusCard karticu. Na maksimalni mjesečni budžet od 2.000 kn obračunava se popust u iznosu od 5% sve dok se iznos ne iskoristi, a svaki zaposlenik korištenjem ovog popusta na godišnjoj razini može uštedjeti do 1.200 kuna.

 

LISTOPAD - PREUZELI SMO ISTARSKI TRGOVAČKI LANAC MIRACOLO; VELIK USPJEH KAMPANJE 'MORSOVCI'

 

 

PREUZELI SMO ISTARSKI TRGOVAČKI LANAC MIRACOLO

Ponovno smo pokazali timski duh i veliku sposobnost da u vrlo kratkom vremenu obavimo pripreme koje su potrebne kod preuzimanja 13 prodavaonica.
Konzum je ovom akvizicijom zaokružio ovogodišnje širenje maloprodajne mreže u Istri i Kvarneru te će na tom području imati 101 prodavaonicu, a 55 zaposlenika Miracola ostalo je raditi na novim radnim mjestima, kao dio Konzumovog maloprodajnog tima.

 

MORSOVCI

Morsovci su nas ove godine educirali o važnosti brige za more i morska stvorenja, poticali da više mislimo o okolišu te pravilno odvajamo otpad.
Kampanja Morsovci je imala i humanitarni karakter - od svakog prodanog komada Dupine Nine donirali smo 5 kuna te sakupili ukupno 207.000 kn koje smo donirali Institutu Plavi svijet. Populanost Morsovaca dokazuje i to da ih je kupilo 195.000 jedinstvenih kupaca, a kupovali su prosječno 2 plišanca.

 

STUDENI - VELPRO SLAVI 20 GODINA; NOVA WEB STRANICA ZA KARIJERE

 

 

VELPRO SLAVI 20 GODINA

Ova godina je posebna za Velpro jer slavi 20 godina postojanja, a povodom te obljetnice za Velpro kupce organizirali smo nagradnu igru koja je trajala od studenog do početka prosinca. Nagradili smo četiri vjerna kupca dostavnim vozilima koja će im zasigurno olakšati svakodnevno poslovanje.

 

NOVA WEB STRANICA ZA KARIJERE

Znate li da je prosječan staž u Konzumu više od 10 godina?
Sve to i još mnogo drugih korisnih informacija potencijalnim kandidatima za zaposlenje donosi nova stranica za karijere. Predstavljamo područja poslovanja u kojima vještine svakog zaposlenika mogu postati karijera te otkrivamo što znači biti dio Konzumovog tima - vjerovati u uspjeh, raditi u poticajnom okruženju i imati dodatne pogodnosti.

 

PROSINAC - UVEDENO PLAĆANJE KRIPTOVALUTAMA; OTVORENO 5 PRODAVAONICA; NAJDONATOR 4. GODINU ZAREDOM; POVEĆALI SMO PLAĆE ZA 9.000 ZAPOSLENIKA

 

 

PRVI SMO TRGOVAČKI LANAC U KOJEM SE MOŽE PLAĆATI KRIPTOVALUTAMA

Od početka prosinca omogućena je kupnja kriptovalutama u našoj online prodavaonici, bez dodatne naknade. Plaćanje kriptovalutama omogućili smo u suradnji s domaćom fintech kompanijom Electrocoin i njihovim sustavom PayCek, prvim hrvatskim payment procesorom za kriptovalute.

„Uvođenje plaćanja kriptovalutama još je jedan pokazatelj da Konzum neprestano prati svjetske trendove, uvodi inovacije i postavlja standard u maloprodajnom sektoru. Kao najveći trgovački lanac u Hrvatskoj koji je u svojoj povijesti dugoj gotovo 65 godina neprekidno lider na domaćem tržištu i po poslovnim rezultatima i po tehnološkim dostignućima, ponosni smo što smo predvodnici u još jednom području koje se rapidno razvija i diktira budućnost. Nastavljamo i dalje ulagati u razvoj inovacija i tehnologija kako bismo i dalje ostali prvi izbor našim kupcima te kao trgovački lanac nove generacije pružali premium iskustvo kupnje“, Uroš Kalinić, član uprave Konzuma za financije i IT.

 

Plaćanje kriptovalutama uskoro planiramo uvesti i u druge prodavaonice diljem Hrvatske.

 

 

ZAJEDNIČKIM NAPORIMA PONOVNO NOSIMO TITULU NAJDONATOR

Četvrtu godinu zaredom Konzum je proglašen Najdonatorom. Ta je titula rezultat velikih napora i nevjerojatne predanosti koje smo pokazali u 2020. godini i zahvaljujući kojima smo ukupno donirali najviše hrane u kategoriji velikih tvrtki čime smo pomogli onima najpotrebitijima u našem društvu.
Konzum je Najdonator od same uspostave nagrade, od 2017. godine, a u protekloj smo godini donirali više od 250 tona hrane u ukupnoj vrijednosti od gotovo šest milijuna kuna bez uključenog PDV-a čime smo nadmašili i 2019. godinu.

 

OTVORILI SMO PET PRODAVAONICA

U drugom dijelu prosinca otvorili smo pet prodavaonica i to u Babinoj Gredi, Čabru, Donjoj Stubici i dvije u Zagrebu te ćemo tako u 2022. godinu ući s ukupno 624 prodavaonice u svojoj maloprodajnoj mreži.

"U nekim smo gradovima prisutni prvi put, u neke se ponovno vraćamo, a u nekima smo čak i jedina prodavaonica mješovite robe, čime pokazujemo našim kupcima kako se na nas mogu osloniti i računati na širok asortiman u kojem će pronaći bogat izbor namirnica, higijenskih i kućanskih potrepština. Želimo im dobrodošlicu u našim prodavaonicama, a s veseljem dočekujemo i nove kolegice i kolege koji će im biti na usluzi tijekom kupnje“, izjavio je Tomislav Kramarić, član Uprave Konzuma za maloprodaju i razvoj prodajnih formata.


POVEĆAVAMO PLAĆE ZA VIŠE OD 9.000 ZAPOSLENIKA

Početak nove 2022. godine obilježit će povećanje plaća za gotovo 90% zaposlenika u maloprodaji, veleprodaji, logistici i online trgovini.
Paralelno, uvodi se novi, jednostavniji i transparentniji način obračuna plaća. Novi način obračuna plaća odnosi se na sve zaposlenike kojima se dosad plaća obračunavala na temelju koeficijenta i time oni prelaze na sustav obračuna plaća u bruto iznosu.

 

#Konzum će i u 2022. zahvaljujući predanom radu svih naših zaposlenika na koje smo izrazito ponosni nastaviti biti odgovoran akter u društvu s inspirirajućim kampanjama, novim znanjima i inovacijama.


Prethodna novost
Otvorili smo 5 novih prodavaonica u prosincu
Otvorili smo 5 novih prodavaonica u prosincu

Otvorili smo 5 novih prodavaonica u prosincu

Otvorenja i posebno radno vrijeme

Maloprodajnu mrežu Konzuma sad čini čak 624 prodavaonice na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke

Sljedeća novost

Slične novosti

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica
Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Ostale obavijesti

Tetra Pak najavio treće izdanje edukativne inicijative za promicanje pravilnog odvajanja i odlaganja ambalaže

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate
„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

Ostale obavijesti

Kroz motivirajuću pjesmu i Žujin specifičan smisao za humor, nova društveno odgovorna inicijativa poziva sve muškarce da skupe hrabrost i odvaže se na urološki pregled, a Žuja će u sklopu kampanje, u suradnji s Croatia poliklinikom, osigurati besplatne preglede za muškarce u dobi iznad 50 godina iz cijele Hrvatske

Wings for life world run
Wings for life world run

Wings for life world run

Ostale obavijesti

U svibnju će se održati zadarski trkački spektakl - Trči za one koji ne mogu