Tetra pak novost.jpg

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Podržavamo edukativnu inicijativu Tetra Pak o recikliranju ambalaže i kružnom gospodarstvu

U odabranim Super Konzum prodavaonicama kupnjom tri označena mliječna proizvoda partnera kampanje u Tetra Pak ambalaži s oznakom „Štiti što je dobro“ na poklon ćete dobiti čak 10 paketića Lucart EcoNatural recikliranih maramica proizvedenih od recikliranog kartonskog dijela iskorištene Tetra Pak ambalaže.

Raspored promocija:

  • od 19.studenog do 4.prosinca 2022.

Prodavaonice u Zagrebu u kojima je dostupna promocija:

  • Super Konzum Sarajevska cesta 6
  • Super Konzum Radnička cesta 49
  • Super Konzum Dubrava 241

 

Više o projektu „Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica”

Prepoznali smo vrijednu edukativnu inicijativu Tetra Pak® pod nazivom „Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica” s ciljem podizanja svijesti potrošača o važnosti recikliranja višeslojne kartonske ambalaže za napitke i educiranja o principima kružnog gospodarstva. Vrijednost inicijative prepoznali su i ostali partneri Tetra Paka - tvrtke BeljeDukatLucart te Vindija koji su se pridružili kampanji.

 

Inicijativa je osmišljena u svrhu promicanja odvojenog prikupljanja i recikliranja među hrvatskim potrošačima kao i ukazivanja na to da svatko od nas može doprinijeti kružnom gospodarstvu te iskorištenoj ambalaži dati drugi život tako što će pravilno rukovati ambalažom nakon što konzumira proizvod.

 

Kad u ruci budu imali reciklirani proizvod napravljen od Tetra Pak kartonske ambalaže, potrošači će u praksi vidjeti „drugi život ambalaže“. Cilj je kampanje educiranje potrošača o koracima koje trebaju poduzeti kako bi ambalažu pripremili za daljnje recikliranje: isprati praznu ambalažu, odmotati rubove, spljoštiti ambalažu, zadržati zatvarač na ambalaži te ju na kraju odložiti u žuti spremnik. Na taj način se uštedi čak 20 posto prostora u kontejnerima te pridonosi manjim otpuštanjima CO2 tijekom transporta.

U Zagrebu je moguće odložiti korištenu Tetra Pak ambalažu u žute spremnike. Ona se potom šalje u tvornice papira, gdje se reciklira i dobija novi život te postaje koristan i kvalitetan higijenski papirnati proizvod, kao što su maramice, ručnici ili toaletni papir.

 

 

TetraPak_letak_CRO_2022-11_130x180_v10-001.jpg

TetraPak_letak_CRO_2022-11_130x180_v10-002.jpg
Prethodna novost
Sljedeća novost

Slične novosti

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica
Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Ostale obavijesti

Tetra Pak najavio treće izdanje edukativne inicijative za promicanje pravilnog odvajanja i odlaganja ambalaže

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate
„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

Ostale obavijesti

Kroz motivirajuću pjesmu i Žujin specifičan smisao za humor, nova društveno odgovorna inicijativa poziva sve muškarce da skupe hrabrost i odvaže se na urološki pregled, a Žuja će u sklopu kampanje, u suradnji s Croatia poliklinikom, osigurati besplatne preglede za muškarce u dobi iznad 50 godina iz cijele Hrvatske