1920x857.jpg

Čak 28 gradova sudjelovat će u ovogodišnjemu izdanju projekta Od izvora do mora

28 gradova organizira akciju čišćenja u suradnji s mjesnim nevladinim udrugama i volonterima. Tri najuspješnija grada, podijelit će nagradni fond od 42.000 eura namijenjen kupnji sadnica drveća za urbano pošumljavanje.

I ove godine partneri smo Coca-Colinog projekta Od izvora do morazajedno s Udrugom gradova, u kojem će sudjelovat čak 28 gradova. Naime, toliko ih se u mjesec dana (od 15. veljače do 15. ožujka) prijavilo za sudjelovanje u ovome projektu.

Uz promicanje zaštite vodnoga bogatstva Hrvatske i poticanje na primjereno odlaganje otpada, velika je novost ovogodišnjega izdanja sadnja drveća u urbanim sredinama, koja će biti financirana iz nagradnoga fonda ovoga natječaja, a s ciljem jačanja apsorpcije ugljikova dioksida te snižavanja temperature zraka.

Pravo sudjelovanja na natječaju ostvarili su svi gradovi koji su iskazali želju da pošume neko svoje područje, a poslali su pravovaljane prijave.

 

Tako će u kategoriji malih gradova (do 15 tisuća stanovnika) sudjelovati: Crikvenica, Ilok, Korčula, Lipik, Ludbreg, Mali Lošinj, Otočac, Ploče, Vodnjan – Dignano, Zabok i Zlatar.

U kategoriji srednjih gradova (od 15 do 35 tisuća stanovnika) sudjelovat će: Čakovec, Daruvar, Duga Resa, Ivanec, Koprivnica, Makarska, Sveta Nedelja, Vinkovci, Virovitica i Zaprešić.

U kategoriji velikih gradova (više od 35 tisuća stanovnika) ove će godine sudjelovati: Bjelovar, Rijeka, Osijek, Split, Varaždin, Velika Gorica i Zadar.

 

Obveza tih gradova bit će da u razdoblju od 15. travnja do 31. svibnja organiziraju jednodnevnu akciju čišćenja u suradnji s mjesnim nevladinim udrugama i volonterima, a tri najuspješnija grada, po jedan iz svake kategorije, podijelit će nagradni fond od 42.000 eura namijenjen kupnji sadnica drveća za urbano pošumljavanje.

Bodovat će se broj okupljenih volontera te količina prikupljenoga otpada, a u dogovoru s pobjednicima tijekom jesenskih mjeseci održat će se i akcije sadnje, nakon čega će im biti dodijeljene i posebne plakete.

 

Projekt Od izvora do mora Coca-Cola je u Hrvatskoj pokrenula 2018. godine u suradnji s vladinim institucijama i udrugama civilnoga društva.

Prije dvije godine kao partner pridružio se i Jutarnji list, a od 2022. godine pridružili smo se i mi. Partner je ovogodišnjega izdanja projekta i Udruga gradova u Republici Hrvatskoj, a podršku projektu dali su Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja RH te Fakultet šumarstva i drvne tehnologije Sveučilišta u Zagrebu.

Od izvora do mora dio je dugoročnoga sveobuhvatnog plana Svijet bez otpada, kojim se tvrtka Coca-Cola, među ostalim, obvezala da će do 2030. godine prikupiti i reciklirati količinu boca i limenka koja odgovara onoj koju stavlja na tržište i da će udio recikliranih materijala u primarnoj ambalaži biti najmanje 50 posto. Također, do 2025. godine sva primarna ambalaža moći će se u potpunosti reciklirati. U proteklih deset godina samo uporabom lakših boca Coca-Cola je smanjila ukupnu uporabu plastike za četvrtinu.

Više informacija o cijelom projektu potražite ovdje. 

 


Prethodna novost
Radno vrijeme za blagdane
Radno vrijeme za blagdane

Radno vrijeme za blagdane

Otvorenja i posebno radno vrijeme

Na Uskrs, 9.4. i Uskrsni ponedjeljak,10.4. naše prodavaonice neće raditi

Sljedeća novost

Slične novosti

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica
Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Ostale obavijesti

Tetra Pak najavio treće izdanje edukativne inicijative za promicanje pravilnog odvajanja i odlaganja ambalaže

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate
„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

Ostale obavijesti

Kroz motivirajuću pjesmu i Žujin specifičan smisao za humor, nova društveno odgovorna inicijativa poziva sve muškarce da skupe hrabrost i odvaže se na urološki pregled, a Žuja će u sklopu kampanje, u suradnji s Croatia poliklinikom, osigurati besplatne preglede za muškarce u dobi iznad 50 godina iz cijele Hrvatske