Novosti KitchenAid NI.jpg

Nagradna igra - KitchenAid samostojeći mikser

Hvala svima na sudjelovanju u velikoj nagradnoj igri 'KitchenAid samostojeći mikser Artusan' te čestitke svim sretnim dobitnicima

Povodom 65. rođendana Konzum i KitchenAid darovali su 65% popusta prilikom kupnje KitchenAid proizvoda te organizirali vrijednu nagradnu igru.

Za sudjelovanje u nagradnoj igri bilo je potrebno kupiti KitchenAid posuđe (lonac, tavu) iz programa lojalnosti te se u periodu od 14.7. do 21.9. prijaviti se putem SMS poruke ili online obrasca.

Kupnjom KitchenAid kuhinjskih krpa i pregača iz programa lojalnosti nije bilo moguće ostvariti pravo na sudjelovanje u nagradnoj igri.

Dobitnici nagradne igre koji su osvojili KitchenAid samostojeći mikser Astisan 5KSM125EER (zapremnine 4,8L) su:

Ime i prezime

Mjesto

Luka Burnać

Zagreb

Suzana Stanković

Osijek

Marija Kopić

Zagreb

Marica Špehar

Cerić

Mirjana Župarić

Tenja

 

Ovim putem čestitamo svim sretnim dobitnicima!

 


Prethodna novost
Obavijest o lažnoj Facebook stranici i nagradnoj igri
Obavijest o lažnoj Facebook stranici i nagradnoj igri

Obavijest o lažnoj Facebook stranici i nagradnoj igri

Ostale obavijesti

Na Facebooku je otvorena lažna Facebook stranica koja bez dopuštenja koristi Konzum logo, fotografije te širi lažne informacije.

Sljedeća novost
Usluga Dostave za grad Zagreb - 1. i 2. listopad 2022
Usluga Dostave za grad Zagreb - 1. i 2. listopad 2022

Usluga Dostave za grad Zagreb - 1. i 2. listopad 2022

Ostale obavijesti

Povećana je mogućnost kašnjenja isporuke nadrudžbe putem naše usluge Dostave zbog odražavanja Zagrebačkog maratona i Memorijala poginulim bojovnicima te CRO RACE


Slične novosti

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica
Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Ostale obavijesti

Tetra Pak najavio treće izdanje edukativne inicijative za promicanje pravilnog odvajanja i odlaganja ambalaže

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate
„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

Ostale obavijesti

Kroz motivirajuću pjesmu i Žujin specifičan smisao za humor, nova društveno odgovorna inicijativa poziva sve muškarce da skupe hrabrost i odvaže se na urološki pregled, a Žuja će u sklopu kampanje, u suradnji s Croatia poliklinikom, osigurati besplatne preglede za muškarce u dobi iznad 50 godina iz cijele Hrvatske