1920x857_eticki_kodeks.jpg

Konzum pristupio Etičkom kodeksu za transparentno uvođenje eura

S ciljem nastavka otvorenog poslovanja i odnosa prema kupcima, Konzum je pristupio Etičkom kodeksu za transparentno uvođenje eura

 Pristupanje etičkom kodeksu je dobrovoljno, a cilj je omogućiti pouzdanu i transparentnu zamjenu hrvatske kune eurom.

 

Podsjećamo, Konzum je kao prvi trgovački lanac u Hrvatskoj još od sredine srpnja proaktivno krenuo s dvojnim iskazivanjem cijena proizvoda i usluga. Na taj način, i prije službene obveze o dvojnom iskazivanju cijena koja stupa na snagu 5. rujna, svi kupci u Konzumovim prodavaonicama imaju uvid u cijene proizvoda i u novoj valuti koju Hrvatska uvodi s prvim danom 2023. godine, pa tako svi artikli u Konzumu imaju cijenu iskazanu u kunama i u eurima te iznos fiksnog tečaja konverzije koji iznosi 7,53450 kuna za euro.

 

Cjelokupan proces uvođenja eura u Hrvatskoj podijeljen je u tri faze te Konzum svojim aktivnostima prati svaku od njih. Prva se odnosi na prikaz dvojnih cijena i fiksnog tečaja, s čijom je implementacijom Konzum već završio. Dvojne cijene se iskazuju do 31. prosinca 2023. godine na svim proizvodima u svim Konzumovim prodavaonicama, uključujući i internetsku prodavaonicu. Pritom će se cijene u objema valutama prikazivati kroz cijeli proces odabira i kupnje artikala – na policama u prodavaonicama, u online košaricama, tijekom checkouta i potvrde narudžbe prilikom online kupnje te na izdanim računima.

 

Druga će faza početi 1. siječnja 2023. s uvođenjem eura, a važno je napomenuti da će se u kunama moći plaćati do 14. siječnja iste godine, uz povrat novca u eurima.

Treća faza odnosi se na razdoblje od 15. siječnja 2023. godine kad će euro biti jedina valuta kojom će kupci moći plaćati u Konzumovim prodavaonicama.


Prethodna novost
Sljedeća novost
Akcija za pomoć udruzi Dora
Akcija za pomoć udruzi Dora

Akcija za pomoć udruzi Dora

Ostale obavijesti

Kupnjom dva ili više Schauma proizvoda u Konzumu od 29.8. do 31.10. pomažete humanitarnoj organizaciji Dora


Slične novosti

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica
Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Ostale obavijesti

Tetra Pak najavio treće izdanje edukativne inicijative za promicanje pravilnog odvajanja i odlaganja ambalaže

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate
„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

Ostale obavijesti

Kroz motivirajuću pjesmu i Žujin specifičan smisao za humor, nova društveno odgovorna inicijativa poziva sve muškarce da skupe hrabrost i odvaže se na urološki pregled, a Žuja će u sklopu kampanje, u suradnji s Croatia poliklinikom, osigurati besplatne preglede za muškarce u dobi iznad 50 godina iz cijele Hrvatske