WFP novosti - novo 1920x857.png

Konzum i Mastercard pomažu u ostvarenju njihovih snova

Konzum i Mastercard i ove godine udružuju snage kako bi prikupili sredstva za djecu iz socijalno ugroženih obitelji

Konzum i Mastercard će u razdoblju od 20. prosinca 2021. do 15. siječnja 2022. od svake transakcije provedene Mastercard® i Maestro® karticama u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske dio sredstava odvajati za donaciju potrebitoj djeci u Hrvatskoj i Ruandi.

Prikupljeni iznos će se u jednakom omjeru donirati Udruženju „Djeca prva“ za pružanje pomoći socijalno ugroženim obiteljima u Hrvatskoj s djecom predškolske i školske dobi te UN-ovom Svjetskom programu za hranu (World Food Programme) u svrhu osiguravanja školskih obroka u Ruandi.

Partnerstvo s Konzumom u Hrvatskoj nastavak je Mastercardovih aktivnosti u sklopu globalnog partnerstva sa Svjetskim programom za hranu i borbe protiv gladi školske djece u svijetu. Četvrtu godinu zaredom u Hrvatskoj su sredstva namijenjena Udruženju „Djeca prva“ koje radi s djecom, mladima i obiteljima koje žive u rizičnim uvjetima. Sredstvima doniranim Udruženju „Djeca prva“, roditelji će moći kupiti neophodnu hranu i higijenske potrepštine što im njihova redovna primanja ne omogućavaju.

*Mastercard je partner Svjetskog programa za hranu od 2012. te od tada pomaže u ostvarenju glavnog cilja Programa – suzbijanja gladi u svijetu do 2030. godine. Glavna inicijativa u sklopu ovog partnerstva je osiguravanje sredstava za 100 milijuna školskih obroka u najugroženijim dijelovima svijeta, a do sada se došlo do brojke od 17 milijuna.


Prethodna novost
Sljedeća novost

Slične novosti

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica
Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Ostale obavijesti

Tetra Pak najavio treće izdanje edukativne inicijative za promicanje pravilnog odvajanja i odlaganja ambalaže

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate
„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

Ostale obavijesti

Kroz motivirajuću pjesmu i Žujin specifičan smisao za humor, nova društveno odgovorna inicijativa poziva sve muškarce da skupe hrabrost i odvaže se na urološki pregled, a Žuja će u sklopu kampanje, u suradnji s Croatia poliklinikom, osigurati besplatne preglede za muškarce u dobi iznad 50 godina iz cijele Hrvatske