1920x857_Godisnje izvjesce.jpg

Godišnji izvještaj za poslovnu godinu 2021.

Godišnjim izvještajem pokazujemo transparentnost u poslovanju i odnosu s dionicima

U godišnjem izvještaju za poslovnu 2021. godinu prvi puta smo objedinili detaljan prikaz financijskih podataka te nefinancijski izvještaj s pregledom informacija koje se tiču korporativnog upravljanja, društva i zaštite okoliša. Na taj smo način još jednom pokazali predanost otvorenoj i transparentnoj komunikaciji sa svim svojim dionicima, u skladu s politikom poslovanja koja se temelji na odgovornosti.

 

Kroz financijski dio izvještaja svi se zainteresirani mogu detaljno upoznati s našim financijskim položajem koji je u protekloj godini postigao rekordne rezultate. Ostvareno je gotovo 10,5 milijardi kuna prihoda od prodaje, što je povećanje od 6,6 posto u odnosu na 2020. godinu, dok je EBITDA narasla za 22,3 posto, na 891 milijun kuna. Godina je završila s neto dobiti u iznosu od 40 milijuna kuna, a uz to je od 2019. do kraja prošle godine smanjena ukupna razina duga za više od 400 milijuna kuna.

 

U nefinancijskom izvještaju predstavljena je struktura kompanije, dan je pregled osnovnih odrednica korporativnog upravljanja te je posebna pozornost posvećena našem utjecaju na društvo. To se ponajprije odnosi na zaposlenike kompanije, s obzirom na to da smo jedan od najvećih poslodavaca u državi koji zapošljava gotovo 11.000 radnika, a potom i na zdravlje i sigurnost kupaca te podršku lokalnim zajednicama. U  tom se dijelu predstavljaju i naše brojne aktivnosti u području zaštite okoliša, od smanjenja vlastitog otiska do potpore različitim projektima.

 

U dijelu sadržaja koji se odnosi na strategiju poslovanja kompanije ističe se daljnji naglasak na digitalnoj transformaciji – uvođenju inovacija, digitalizaciji i automatizaciji poslovnih procesa – koja će nam omogućiti da i dalje ostanemo neosporni tržišni lider i sinonim za moderan način kupnje za cijelu obitelj.

 

Potpuni godišnji izvještaj možete preuzeti i pročitati na ovdje.


Prethodna novost
Sljedeća novost
Radno vrijeme 15.8.2022.
Radno vrijeme 15.8.2022.

Radno vrijeme 15.8.2022.

Otvorenja i posebno radno vrijeme

Konzum prodavaonice će na praznik Velike Gospe, 15.8.2022. raditi prema posebnom radnom vremenu


Slične novosti

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica
Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica

Ostale obavijesti

Tetra Pak najavio treće izdanje edukativne inicijative za promicanje pravilnog odvajanja i odlaganja ambalaže

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate
„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

„Budi hrabar, budi zdrav“: Ožujsko pivo predstavilo kampanju za borbu protiv raka prostate

Ostale obavijesti

Kroz motivirajuću pjesmu i Žujin specifičan smisao za humor, nova društveno odgovorna inicijativa poziva sve muškarce da skupe hrabrost i odvaže se na urološki pregled, a Žuja će u sklopu kampanje, u suradnji s Croatia poliklinikom, osigurati besplatne preglede za muškarce u dobi iznad 50 godina iz cijele Hrvatske