Novu dostavnu adresu možete dodati na tri načina:
Prilikom dodavanja nove dostavne adrese slijedite sljedeće korake:
Savjet: Ako sustav ne prepozna adresu ili poziciju, uvijek možete ručno pomaknuti oznaku na karti i tako pomoći dostavljaču da vas sigurno pronađe.
Obavezni podaci koje je potrebno unijeti prilikom kreiranja adrese su:
Bez ovih podataka nije moguće spremiti adresu.
Ako Google Maps ne može pronaći vašu adresu, pokušajte preciznije unijeti podatke (ulicu, kućni broj, poštanski broj). Ako i dalje ne uspije, ručno pomaknite oznaku na karti na točnu lokaciju.
Ova opcija omogućuje da se ista adresa koju koristite za dostavu automatski kreira i kao adresa za račun, što štedi vrijeme prilikom unosa podataka.
Možete koristiti istu adresu i za dostavu i za izdavanje računa ili unositi različite adrese, ovisno o svojim potrebama.
Sve svoje dostavne adrese i adrese za račun možete pregledati na stranici Adrese unutar profila. Na toj stranici možete:
Ako trebate promijeniti osnovne podatke adrese (ulicu, grad, kućni broj), potrebno je kreirati novu adresu. Kod već kreiranih adresa moguće je promijeniti samo kontakt podatke (ime, prezime i broj mobitela).