Konzum online nudi više praktičnih načina preuzimanja naručenih artikala, ovisno o vašim potrebama i lokaciji. Sve detaljne informacije o pojedinoj usluzi dostupne su na stranicama Dostava, Drive In, Pokupi i Express dostava.
Trenutno su dostupne sljedeće usluge:
Za više informacija o svakoj usluzi, uključujući dostupnost, lokacije i uvjete, posjetite odgovarajuće stranice na Konzum.hr ili kontaktirajte korisničku podršku na 0800 400 000.
Za kupnju na Konzum.hr registracija je obavezna zbog unosa podataka za dostavu i plaćanje. Registracijom osiguravate sigurnost i mogućnost praćenja svojih narudžbi.
Proces naručivanja na www.konzum.hr jednostavan je i prilagođen vašim potrebama:
Nakon uspješno zaprimljene narudžbe, dobit ćete potvrdu na e-mail, a mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo.
Nakon što uspješno završite narudžbu, na ekranu će vam biti prikazana stranica s potvrdom narudžbe, a unutar 15-ak minuta dobit ćete potvrdu i na svoju e-mail adresu. Naša ekipa potom preuzima vašu narudžbu, pažljivo priprema i pakira proizvode te ih dostavlja ili priprema za preuzimanje prema odabranoj usluzi i terminu.
Napomena:
Odabranu uslugu i adresu možete u bilo kojem trenutku promijeniti klikom na ikonu odabrane usluge na vrhu stranice, čime imate potpunu fleksibilnost tijekom cijelog procesa kupovine.
Ako niste primili e-mail potvrde narudžbe u roku od 15 minuta nakon kupnje, prijavite se na www.konzum.hr i provjerite nalaze li se artikli koje ste naručili i dalje u vašoj košarici.
Za dodatnu pomoć nazovite nas na 0800 400 000 ili se javite putem kontakt obrasca u korisničkoj podršci.
Trenutno nije moguće naknadno mijenjati ili nadopunjavati postojeću narudžbu nakon što je ona zaprimljena. Ako želite dodati proizvode ili napraviti izmjene, preporučujemo da kreirate novu narudžbu. Za sva dodatna pitanja ili pomoć, slobodno se obratite našoj korisničkoj podršci.
Da, više osoba iz vaše tvrtke može istovremeno koristiti poslovni korisnički račun za naručivanje na Konzum.hr. Kada ste prijavljeni kao pravna osoba, u zaglavlju odaberite „Moj račun“, a zatim unutar izbornika „Dodatni korisnici“. Kliknite na „Dodaj novo korisničko ime“ i unesite podatke osoba kojima želite omogućiti pristup računu.
Svaki dodatni korisnik koristi korisničko ime koje ste mu dodijelili prilikom prijave, umjesto e-mail adrese. Na ovaj način omogućujete članovima svog tima da samostalno naručuju, uz jednostavno upravljanje pristupima i veću fleksibilnost u poslovanju.
Ako vam je potrebna pomoć oko upravljanja korisnicima ili imate dodatna pitanja, slobodno kontaktirajte našu korisničku podršku.
Liste kupnji omogućuju vam jednostavno spremanje odabranih proizvoda za buduće narudžbe. Da biste mogli kreirati i koristiti liste kupnji, potrebno je biti prijavljen na Konzum.hr svojim korisničkim podacima.
Liste kupnji možete kreirati na nekoliko načina:
Također, proizvode je moguće dodavati u bilo koju od postojećih lista, što omogućuje dodatnu fleksibilnost pri planiranju kupnje.
Sve vaše spremljene liste dostupne su unutar sekcije „Liste kupnji“ u vašem korisničkom profilu, gdje ih u svakom trenutku možete pregledavati, brisati i uređivati – mijenjati količine, dodavati ili uklanjati proizvode prema vlastitim potrebama.
Liste kupnji služe za bržu i jednostavniju pripremu narudžbi, omogućujući vam da u samo nekoliko klikova ponovno dodate ranije spremljene proizvode u košaricu. Primjerice, možete kreirati listu „Roštilj za 10 osoba“ s unaprijed definiranim artiklima i količinama, te ju koristiti svaki put kada vam zatreba ista narudžba. Na taj način štedite vrijeme i olakšavate organizaciju kupnje.
Favoriti su proizvodi koje ste označili kao omiljene radi lakšeg pretraživanja i bržeg pristupa prilikom budućih kupnji. Proizvod možete dodati među favorite jednostavnim klikom na ikonu srca pored željenog artikla.
Svi vaši favoriti nalaze se unutar sekcije „Favoriti“ u vašem korisničkom profilu. Na toj stranici možete pregledavati sve označene proizvode, uklanjati ih s popisa favorita ili ih izravno dodavati u košaricu za bržu i jednostavniju kupnju. Također, praćenjem favorita lakše ćete biti informirani o aktualnim akcijama i posebnim ponudama na svoje omiljene proizvode.
Dostavu naručenih proizvoda vršimo od ponedjeljka do subote, u vremenu od 07:00 do 21:00 sat. Prilikom naručivanja sami birate datum i dvosatni termin koji vam najviše odgovara. Prvi jutarnji termin je od 07:00 do 09:00 sati, a posljednji večernji od 19:00 do 21:00 sat.
Dostupnost termina može ovisiti o vašoj lokaciji i odabranoj usluzi (dostava na adresu, Express dostava, Drive In ili Pokupi preuzimanje). Više informacija o radnom vremenu i uvjetima za svaku od usluga pronađite na našim stranicama:
Raspoložive termine za sve usluge i adrese možete u svakom trenutku provjeriti i na stranici Raspoloživi termini.
Za sva dodatna pitanja ili pomoć oko odabira termina, slobodno kontaktirajte našu korisničku podršku.
Da, naš dostavljač će vašu narudžbu dostaviti do vaših ulaznih vrata na adresi koju ste naveli prilikom narudžbe. U slučaju stanova ili poslovnih prostora u višekatnicama, dostava se vrši do vrata vašeg stana ili ureda, osim ako nije drugačije navedeno zbog posebnih uvjeta zgrade ili sigurnosnih pravila.
Ako imate posebne upute za dostavu, molimo da ih navedete prilikom izrade narudžbe kako bismo vam mogli pružiti što bolju uslugu.
Zamrznuti i ohlađeni proizvodi tijekom skladištenja i transporta čuvaju se na strogo kontroliranim temperaturama, u skladu s propisanim standardima sigurnosti hrane. Za transport koristimo posebno izolirane kutije i odgovarajuće rashladne elemente, čime osiguravamo optimalne uvjete za očuvanje svježine i kvalitete proizvoda.
Uvjeti transporta redovito se nadziru, a neprekidnost hladnog lanca zajamčena je od skladišta pa sve do trenutka preuzimanja ili dostave na vašu adresu. Na taj način osiguravamo neprekidnost hladnog lanca od skladišta do potrošača i jamčimo da vaši zamrznuti i hlađeni proizvodi stižu do vas u savršenom stanju.
U skladište Konzum-a dolazi najkvalitetnije voće i povrće koje svakodnevno provjeravamo obzirom na kvalitetu i svježinu.
Vaš osobni kupac (“personal shopper”) ručno odabire plodove onako kako biste ih Vi sami odabirali u trgovini stoga nećete dobiti npr. prezrelo voće, povenutu voćku ili povrće povenutih listova.
Voće i povrće koje dostavljamo biti će sigurno i neškodljivo za konzumaciju, a ukoliko vam stupanj zrelosti ne odgovara (npr.banana, avokado,…), možete ubrzati dozrijevanje npr. ostavljajući voćku na sobnoj temperaturi.
Voće i povrće se pakira u namjensku ambalažu, na način da se proizvodi veće mase stavljaju na dno transportne kutije, dok se na vrh stavljaju oni proizvodi koji su mekši, manji, lakši odnosno osjetljiviji na oštećenja. Na taj način se osigurava dostava neoštećenog voća i povrća.
Naručenu robu provjeravamo prije pakiranja kako vam ne bi uručili pokvarenu/oštećenu robu, a pošiljku pakiramo na način da se manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Molimo da prilikom preuzimanja provjerite pošiljku te odmah prijavite oštećenja. Kod pisanja prigovora, molimo da nam dostavite sve potrebne informacije o artiklu (npr. serija/lot, rok trajanja,…).
Savjetujemo da se o samom reklamacijskom postupku i rokovima detaljnije informirate unutar Općih uvjeta i pravila poslovanja. Ako imate dodatne upite, molimo da nam se javite na besplatni telefon 0800 400 000 ili putem kontakt obrasca na www.konzum.hr.
Molimo vas da odmah po preuzimanju narudžbe pažljivo pregledate sve svježe proizvode. Ukoliko primijetite da su proizvodi zdravstveno neispravni ili imaju izmijenjena organoleptička svojstva (poput neobičnog okusa, mirisa, boje ili teksture) te nisu prikladni za konzumaciju, molimo vas da ih reklamirate najkasnije u roku od 24 sata od trenutka isporuke.
Budući da se radi o lako kvarljivoj hrani i proizvodima kratkog roka trajanja, reklamacije izvan navedenog roka ne možemo prihvatiti. Vaša pravovremena reakcija omogućava nam brzu i učinkovitu obradu reklamacije te osigurava kvalitetu naših usluga.
Za reklamacije i dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte na besplatni telefon 0800 400 000, e-maila online@konzum.hr ili putem kontakt obrasca.
Vaše mišljenje nam je izuzetno važno i pomaže nam da stalno unapređujemo našu uslugu. Svoje iskustvo, prijedloge ili pohvale možete podijeliti na nekoliko načina:
Zahvaljujemo što nam pomažete biti još bolji!