Kako spremiti karticu prilikom Online plaćanja?

Spremanje kartice (engl. CardOnFile) omogućuje ti brže i jednostavnije online plaćanje na Konzum.hr, mobilnoj aplikaciji i Konzum SMART trgovini – podatke o svojoj kartici unosiš samo jednom, a za svaku sljedeću kupnju možeš ih koristiti bez ponovnog unosa.

Ova funkcionalnost štedi vrijeme, povećava praktičnost i dodatno olakšava tvoje iskustvo kupovine. Sve informacije o spremanju, upravljanju i sigurnosti tvojih kartica pronaći ćeš u nastavku ove stranice.


​​​​​​Karticu možete spremiti na dva načina:

a) Prilikom plaćanja narudžbe

  1. Odaberite proizvode i idite na blagajnu.
  2. U odjeljku za plaćanje odaberite opciju "Online plaćanje".
  3. Klikom na gumb PLATI otvoriti će se obrazac za unos informacija o kartici
  4. Unesite podatke o svojoj kartici na platnom obrascu.
  5. Označite opciju "Spremi karticu za buduća plaćanja".
  6. Dovršite plaćanje prema uputama sustava.

 

b) Kroz svoj korisnički profil

  1. Prijavite se na svoj korisnički račun na Konzum.hr.
  2. U izborniku odaberite sekciju Kartice za plaćanje.
  3. Kliknite na "Dodaj novu karticu".
  4. Unesite podatke o kartici na platnom obrascu.
  5. Prilikom spremanja kartice, izvršit će se predautorizacija iznosa od 0,10 € radi provjere ispravnosti kartice. Ovaj iznos automatski će biti storniran nakon potvrde da je kartica aktivna.

Da, funkcionalnost spremanja i upravljanja karticama dostupna je i u našoj mobilnoj aplikaciji. Više detalja o samim aplikacijama, kao i linkove za njihovo besplatno preuzimanje pronađi ovdje.

Da, možete spremiti neograničeni broj kartica i jednostavno birati između njih prilikom svake kupnje.

Trenutačno su podržane kreditne i debitne kartice:

  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa
  • Diners

U sekciji Kartice za plaćanje unutar vašeg korisničkog profila možete:

  • Dodavati nove kartice
  • Brisati postojeće kartice
  • Odabrati defaultnu (zadanu) karticu za buduća plaćanja

Sve promjene su odmah vidljive i primjenjuju se na vaše buduće narudžbe i kupovine u Konzum SMART trgovini.

Podatke na spremljenoj kartici nije moguće mijenjati. Ako su se podaci promijenili (npr. istekla valjanost), potrebno je izbrisati staru i dodati novu karticu.

Spremljenu karticu možete obrisati kroz svoj korisnički profil unutar sekcije Kartice za plaćanje:

  1. Prijavite se u svoj korisnički profil
  2. Otvorite sekciju "Kartice za plaćanje"
  3. Kliknite na opciju za brisanje uz karticu koju želite ukloniti
  4. Potvrdite brisanje.

 

Dodatno, spremljenu karticu možete obrisati i prilikom zaključenja narudžbe u zadnjem koraku odabira plaćanja:

  1. Odaberite Online plaćanje
  2. Kliknite na gumb Ukloni ispod kartice koju želite obrisati

Kako bi odabrali ili promijenili defaultnu (zadanu) karticu 

  1. U sekciji Kartice za plaćanje pronađite popis svojih kartica.
  2. Kliknite na karticu koju želite označiti kao defaultnu
  3. Ispor kartice prikazati će se informacija "Kartica je zadana" i ista će biti korištena kao prva opcija prilikom budućih plaćanja.

Kako bi svi osjetljivi kartični podaci bili sigurni, pružatelj usluge plaćanja spremljenim karticama certificiran je PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) certifikatom.

  • Spremljeni kartični podaci kriptirani su AES256 algoritmom i pristup im je ograničen dodatnim sigurnosnim mehanizmima, u skladu sa sigurnosnim standardima koje propisuju kartične kuće (PCI DSS)
  • Prije spremanja kartičnih podataka zahtjeva se provođenje jedne uspješne transakcije po modelu tzv. strong autentifikacije, čime se osigurava uspješna autentifikacija korisnika kartice (CVV, 3D secure)

PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standards) je skup pravila i smjernica zaprimanja, pohranjivanja i prosljeđivanja osjetljivih kartičnih podataka koje definira globalno PCI DSS vijeće, a koje se sastoji od svih relevantnih kartičnih kuća.

  1. Prilikom zaključenja narudžbe u zadnjem koraku odabira plaćanja potrebno je odabrati Online plaćanje
  2. U slučaju da su kartice spremljene ranije, prikazati će se mogućnost odabira željene kartice:
  3. Klikom na gumb PLATI otvara se obrazac za unos 3D secure koda te se unosom ispravnog koda vrši predautorizacija iznosa narudžbe.

Maksimalni iznos koji možete platiti korištenjem spremljene kartice iznosi 1.330 €. Ova granica postavljena je radi sigurnosti i zaštite korisnika, kao i u skladu s internim pravilima platnog sustava. Ako vaša narudžba premašuje ovaj iznos, preporučujemo da izaberete neki od drugih ponuđenih načina plaćanja ili podijelite kupnju na više transakcija. Za sva dodatna pitanja ili pomoć oko plaćanja većih iznosa, slobodno kontaktirajte našu korisničku podršku.

Trenutno nije moguće plaćanje na rate spremljenim karticama. Plaćanje na rate moguće je samo unosom kartičnih podataka prilikom svake kupnje.

Konzum koristi model predautorizacija-naplata prilikom online plaćanja. Kako bi se osiguralo da imate dovoljno raspoloživih sredstava za plaćanje narudžbe određeni iznos na vašoj kartici najprije se privremeno rezervira (predautorizira), a stvarna naplata izvršava se tek nakon isporuke vaše narudžbe i izdavanja računa. Ako vaša narudžba sadrži proizvode koji se važu (npr. voće, povrće, meso), može doći do rezervacije nešto većeg iznosa od onoga prikazanog u košarici, kako bi se pokrila moguća razlika u težini i cijeni proizvoda.

Prilikom spremanja kartice kroz korisnički profil također se izvršava predautorizacija iznosa od 0,10 € radi provjere ispravnosti i aktivnosti kartice. Taj iznos nije terećen, već je samo rezerviran i automatski se stornira po potvrdi kartice.

NAPOMENA: Stvarna naplata izvršava se tek nakon što preuzmete narudžbu i kada se izda završni račun. Na naplatu šaljemo samo iznos koji odgovara isporučenim proizvodima, a razliku do rezerviranog iznosa izdavatelj vaše kartice oslobađa u propisanim rokovima i sredstva vam ponovno postaju dostupna.