Dostavu trenutno vršimo na sljedećim područjima: Grad Zagreb s okolicom, Samobor, Velika Gorica, Zaprešić, Dugo Selo, Brdovec, Rijeka, Opatija, Split, Zadar i Osijek s okolicom.
Ako niste sigurni pokrivamo li vašu adresu, prilikom unosa dostavne adrese unesite svoj poštanski broj – sustav će vas automatski obavijestiti dostavljamo li na vašu lokaciju. Za dodatna pitanja, nazovite nas na besplatni broj 0800 400 000 (pon-sub 07:00-21:00) ili nam pišite na online@konzum.hr.
Cijena dostave ovisi o ukupnom iznosu vaše košarice. Minimalna vrijednost narudžbe je 50,00 €.
Iznos ukupne sume vaše košarice |
Cijena dostave |
Do 90,00 € |
4,99 € |
Od 90,00 € do 130,00 € |
3,99 € |
Od 130,00 € do 160,00 € |
2,99 € |
Više od 160,00 € |
0,00 € |
Naši dostavljači će vašu narudžbu dostaviti izravno na vašu kućnu adresu.
Za narudžbe s dostavom na kućnu adresu plaćanje je moguće na sljedeće načine:
Prilikom završetka narudžbe, sustav će vam automatski ponuditi sve dostupne opcije plaćanja za odabranu uslugu dostave.
Prilikom dodavanja prvog proizvoda u košaricu i odabira željene usluge dostave, imate mogućnost odabrati neku od postojećih adresa ili dodati novu adresu dostave. Isto tako, ovu promjenu možete izvršiti u bilo kojem trenutku tijekom kupovine klikom na ikonu odabrane usluge na vrhu stranice ili unutar procesa završetka narudžbe (checkout).
U svom korisničkom profilu možete dodati neograničen broj adresa za dostavu. Za dodavanje ili izmjenu adrese slijedite ove korake:
Prilikom svake narudžbe moći ćete odabrati željenu adresu iz svoje liste spremljenih adresa, čime imate potpunu fleksibilnost u upravljanju dostavnim lokacijama.
Prilikom preuzimanja narudžbe, molimo vas da pripremite sljedeće:
Osobni dokument ili drugi oblik identifikacije radi potvrde ispravne adrese i osobe za preuzimanje.
Način plaćanja – gotovina ili kartica, ovisno o opciji koju ste odabrali prilikom narudžbe.
Povratna ambalaža – ukoliko ste naručili proizvode s povratnom ambalažom, pripremite praznu ambalažu za povrat dostavljaču.
MultiPlusCard karticu – ukoliko vaša kartica nije već povezana s korisničkim profilom, pripremite ju kako bi dostavljač mogao evidentirati bodove.
Kupone za popust – ako imate kupone za popust, molimo da ih pripremite i predate dostavljaču prilikom isporuke kako bi vam se popust obračunao na računu.
Na ovaj način osiguravate brzu i jednostavnu isporuku vaše narudžbe.
Ako niste kod kuće u dogovoreno vrijeme dostave:
Vaša suradnja pomaže nam u što boljoj i bržoj isporuci svim korisnicima.
Ako vaša narudžba nije dostavljena unutar odabranog termina, molimo vas da najprije provjerite jeste li dostupni na kontakt broj koji ste naveli u svom profilu. Za provjeru statusa dostave ili dodatne informacije, slobodno kontaktirajte našu korisničku podršku na besplatni broj 0800 400 000 ili putem e-maila online@konzum.hr.
Naš tim će odmah provjeriti status vaše narudžbe i pružiti vam sve potrebne informacije.
Nakon što je narudžba zaprimljena i potvrđena, naknadne izmjene ili nadopune nisu moguće.
Međutim, otkazivanje narudžbe moguće je unutar određenog vremenskog roka putem sekcije „Narudžbe“ u vašem korisničkom profilu, ako vam je ta opcija prikazana uz vašu narudžbu.
Ako opcija otkazivanja nije dostupna, molimo vas da nas što prije kontaktirate na besplatni broj 0800 400 000 ili putem e-maila na online@konzum.hr. Ako narudžba još nije u dostavi, učinit ćemo sve što je u našoj mogućnosti da udovoljimo vašem zahtjevu za otkazivanje.