Korištenje online usluga u uvjetima epidemije COVID-19


1.Koju uslugu mogu koristiti ako mi je određena mjera (samo)izolacije?


Ukoliko Vam je određena mjera (samo)izolacije možete naručiti dostavu na kućnu adresu.


2.Na koji način se vrši dostava osobama kojima je određena mjera (samo)izolacije?


Želimo Vašu narudžbu dostaviti na siguran način, a da bismo to uspjeli i pri tome zaštitili Vaše zdravlje i zdravlje naših dostavljača, molimo da pažljivo slijedite nekoliko jednostavnih koraka:
  • javite nam ukoliko Vam je određena mjera (samo)izolacije. To možete učiniti na način da navedete kao dodatnu napomenu prilikom kreiranja narudžbe (ispod odabira termina dostave) ili putem besplatnog telefona kontakt centra 0800 400 000.
  • molimo da plaćanje izvršite online, kako bi se spriječio direktan kontakt s dostavljačem
  • provjerite da li je na Vašem profilu upisan točan kontakt, kako bi Vas mogli kontaktirati i dogovoriti siguran način isporuke narudžbe
  • naši dostavljači slijede smjernice socijalne distance, molimo da se i Vi pridržavate preporuka općih mjera HZZJZ
  • zbog gore navedenog, dostava će biti izvršena samo ispred kućnih vrata, održavajući distancu 2m od Vas. Na žalost, bez obzira na Vaše zdravstveno stanje i godine, naš djelatnik ne smije ulaziti u Vaš dom.
  • narudžbu dostavljamo na isti način kako smo dostavljali i do sada, ali ne možemo preuzeti ambalažu u povrat dok traje (samo)izolacija


3.Na koji način štitimo kupce i osiguravmo sigurnu dostavu?


U našim prodavaonicama i našem opskrbnom lancu imamo vrlo stroge zdravstvene i sigurnosne postupke. Redovno pratimo razvoj događaja i slijedimo sve upute i savjete HZZJZ. Stoga naši dostavljači , kako bi zaštitili vas ali i sebe, prilikom isporuke narudžbe nose zaštitne maske i rukavice, pazeći pri tome na fizičku udaljenost minimalno 2m. Nakon svake dostave, dostavljači dezinficiraju ruke i pribor koji dolazi u kontakt s kupcem.



Objavljeno: 21.09.2020.