POKUPI usluga


Pokupi je Konzum usluga koja vam omogućuje da naručite namirnice online i osobno ih preuzmete u terminu koji vam najviše odgovara. Prilikom narudžbe na www.konzum.hr odaberite Pokupi kao način preuzimanja, zatim odaberite željenu lokaciju i termin preuzimanja.

Narudžbu preuzimate osobno na INFO pultu odabrane Konzum prodavaonice, gdje će vas čekati djelatnik Konzuma s vašim narudžbom.

Narudžbe za Pokupi moguće je preuzeti na odabranoj lokaciji svaki radni dan i subotom, u radnom vremenu prodavaonice. Ako postoji slobodan termin, narudžbe zaprimljene do 05:00 sati mogu se preuzeti isti dan od 09:00 sati, a narudžbe zaprimljene do 13:00 sati mogu se preuzeti isti dan od 16:00 sati.

Za preuzimanje narudžbe potrebno je znati ime i prezime osobe na koju glasi narudžba i broj narudžbe, ili jednostavno predočiti PDF potvrdu koju ćete primiti e-mailom nakon kreiranja narudžbe.

Pokupi usluga dostupna je u više od 70 Konzum prodavaonica diljem Hrvatske. Najveći broj lokacija nalazi se u gradovima poput Zagreba, Splita, Rijeke, Osijeka, Zadra, Varaždina, Pule, Dubrovnika, Šibenika, Samobora, Zaprešića, Bjelovara, Čakovca, Vinkovaca, Vukovara i mnogih drugih.

Za potpuni popis svih dostupnih lokacija i prodavaonica s Pokupi uslugom, posjetite našu stranicu Pokupi.

Minimalna vrijednost narudžbe za Pokupi iznosi 30,00 €. Usluga preuzimanja, kao ni kutije u kojima su složene namirnice, dodatno se ne naplaćuju. Plaćate isključivo proizvode koje ste naručili.

Za narudžbe kod kojih je odabrana Pokupi usluga plaćanje je moguće na sljedeće načine:

  • Gotovina prilikom preuzimanja narudžbe
  • Konzum poklon kartica prilikom preuzimanja narudžbe
  • Kreditne i debitne kartice prilikom preuzimanja narudžbe
  • Kreditne i debitne kartice online prilikom naručivanja putem webshopa

Prilikom završetka narudžbe, sustav će vam automatski ponuditi sve dostupne opcije plaćanja za odabranu lokaciju preuzimanja.

  • Dođite do odabrane lokacije za preuzimanje narudžbe u terminu koji ste odabrali.
  • Prijavite se na označenom info pultu prodavaonice za preuzimanje Pokupi narudžbi.
  • Prezentirajte broj narudžbe, ime i prezime ili PDF potvrdu iz e-maila.
  • Pričekajte trenutak, a djelatnici će vam donijeti vašu narudžbu.

Ako kasnite na odabrani termin, molimo vas da što prije kontaktirate korisničku podršku na besplatni broj 0800 400 000 kako bismo dogovorili novi termin i osigurali pravilno skladištenje vaših namirnica do preuzimanja.

Ako prilikom preuzimanja narudžbe imate povratnu ambalažu (npr. staklene boce, nosiljke), molimo vas da to napomenete u polju za napomene prilikom narudžbe. Na taj način možemo izvršiti povrat novca za naplaćenu povratnu ambalažu.

Nakon potvrde, izmjena ili otkazivanje Pokupi narudžbe putem webshopa nije moguće.
Ako ipak trebate otkazati narudžbu (primjerice, zbog promjene plana ili pogreške u narudžbi), molimo vas da nas kontaktirate na 0800 400 000 ili putem e-maila na online@konzum.hr.
Naš tim će za vas otkazati postojeću narudžbu, kako biste mogli napraviti novu i ispravnu narudžbu prema svojim potrebama.