Mogućnosti plaćanja


Prilikom online plaćanja narudžbe može se dogoditi da je rezervirani iznos za online plaćanje veći od vrijednosti vaše narudžbe. To je zato što se prilikom plaćanja vrši privremena rezervacija sredstava, a konačna naplata izvršava se tek nakon što narudžba bude isporučena, i to samo za iznos naveden na računu.

Ako ste u narudžbi odabrali proizvode koji se važu, poput voća ili povrća, ili pakirane proizvode s promjenjivom masom, primjerice sir, meso ili salame, konačna težina proizvoda može odstupati od one prikazane u košarici. Primjerice, teško je isporučiti točno 1 kg banana ili unaprijed znati točnu masu svakog pakiranog sira, jer se oni često razlikuju od pakiranja do pakiranja. Kako bismo osigurali da vaša narudžba može biti u potpunosti isporučena, sredstva se privremeno rezerviraju prema maksimalnoj težini ili najvećem pakiranju proizvoda. To znači da, ako naručite sir koji može biti težak između 200 g i 300 g, rezervacija će biti napravljena za najteže pakiranje, jer unaprijed ne znamo koju ćemo točno gramažu imati na skladištu. Odstupanja mase po pakiranju ili vaganim proizvodima su minimalna, što znači da možete dobiti nekoliko grama više ili manje od izražene prosječne vrijednosti, a proizvod će biti naplaćen po točnoj masi koju zaista dobijete.

Nakon što vaša narudžba bude isporučena i točna masa proizvoda utvrđena, naplatit ćemo vam samo stvarni iznos s računa, a ostatak rezerviranih sredstava bit će automatski oslobođen i vraćen na vaš račun. Tako ste sigurni da plaćate isključivo ono što ste zaista primili, uz minimalna moguća odstupanja u težini proizvoda.

Prilikom online plaćanja svoje narudžbe na Konzum.hr možete birati između više sigurnih i praktičnih opcija. Plaćanje je moguće kreditnim i debitnim karticama MasterCard®, Maestro®, American Express®, Diners Club International® i Visa®. Uz kartično plaćanje, na raspolaganju su vam i suvremene opcije poput plaćanja putem Keks Paya ili odabranih kriptovaluta, što omogućuje dodatnu fleksibilnost i prilagodbu vašim potrebama. Bez obzira na način koji odaberete, vaša transakcija je zaštićena i jednostavna, kako biste mogli uživati u bezbrižnom online iskustvu.

Prilikom dostave ili preuzimanja svoje narudžbe u Konzumu, na raspolaganju vam je više praktičnih načina plaćanja. Možete platiti kreditnim ili debitnim karticama svih najvažnijih kartičnih kuća: MasterCard®, Maestro®, American Express®, Diners Club International® i Visa®. Osim kartičnog plaćanja, dostupno je i plaćanje gotovinom, kao i korištenje Konzum poklon kartice. Na taj način sami birate način plaćanja koji vam najviše odgovara, bilo da narudžbu preuzimate na kućnom pragu ili u prodavaonici, uz sigurnost i fleksibilnost koju pružaju različite opcije plaćanja.

Sve informacije o uvjetima, broju rata i prihvaćenim karticama možete pronaći na stranici "Načini plaćanja", gdje su detaljno opisane sve mogućnosti plaćanja na rate. 

Narudžbe koje dostavljamo na vašu adresu vlastitim vozilima, kao i Drive in i Pokupi narudžbe, možete platiti gotovinom prilikom preuzimanja.

Imajte na umu da za narudžbe s Express dostavom ili dostavom putem Wolt dostavne službe plaćanje gotovinom nije moguće - za ove usluge dostupno je isključivo online plaćanje.

Da, narudžbu možete napraviti kao pravna osoba i zatražiti izdavanje R1 računa.
Prilikom registracije na Konzum.hr odaberite opciju registracije kao pravna osoba i obavezno unesite sve podatke o tvrtki (naziv, OIB, adresu, kontakt osobu itd.).
Tijekom kreiranja narudžbe, na koraku plaćanja, označite kućicu „Želim R1 račun“.
Naknadno izdavanje R1 računa nije moguće, pa je važno da podatke unesete prilikom registracije i narudžbe.
Račun će biti izdan s podacima vaše tvrtke i poslan na e-mail adresu koju ste naveli prilikom registracije.


 

Ako vaše online plaćanje nije uspješno provedeno, ne brinite – odmah ćemo vas o tome obavijestiti putem e-maila s detaljima o narudžbi i razlogom neuspješnog plaćanja koji smo zaprimili od vaše banke ili kartičarske kuće. Najčešći razlozi zbog kojih plaćanje može biti odbijeno uključuju:

  • Netočno unesene podatke s kartice (broj, datum isteka, CVC)
  • Nedovoljno sredstava na računu
  • Isteklu ili blokiranu karticu
  • Ograničenja za online ili inozemna plaćanja
  • Nepodržanu karticu za ovu vrstu transakcije
  • Kartica nije aktivirana za 3D Secure sigurnosni postupak
  • Razlike u adresi vlasnika kartice i adresi za naplatu
  • Kartica prijavljena kao izgubljena ili ukradena
  • Prekoračen dnevni ili transakcijski limit kartice
  • Tehničke poteškoće ili privremena nedostupnost banke ili kartičarske kuće

Što učiniti u slučaju neuspjelog plaćanja:

  1. Provjerite još jednom sve unesene podatke s kartice i pokušajte ponovo izvršiti plaćanje.
  2. Ako se greška ponavlja (npr. „odbijena kartica“), kontaktirajte svoju banku ili kartičarsku kuću radi dodatnih informacija i provjerite postoje li ograničenja za online plaćanja, inozemne transakcije ili 3D Secure potvrdu.
  3. Po potrebi pokušajte s drugom karticom ili drugim načinom plaćanja.
  4. Ako vam je potrebna pomoć ili imate dodatna pitanja, slobodno nas kontaktirajte na online@konzum.hr ili besplatni broj 0800 400 000.

Napomena: Konzum plus d.o.o. ne odobrava niti odbija transakcije – to čini isključivo banka ili kartičarska kuća.

KEKS Pay je popularna mobilna aplikacija za brzo i sigurno plaćanje, dostupna svim korisnicima, neovisno o banci. Plaćanje putem KEKS Pay aplikacije na Konzum.hr webshopu jednostavno je i praktično:

Kako koristiti KEKS Pay za plaćanje narudžbe:

  1. Prilikom odabira načina plaćanja u webshopu, unutar opcija online plaćanja odaberite „NOVA KARTICA / KRIPTOVALUTA / KEKS PAY“ i kliknute na gumb PLATI.
  2. Na stranici za unos unos podataka o kartici odaberite KEKS Pay i na ekranu će se prikazati QR kod.
  3. Otvorite KEKS Pay aplikaciju na svom mobilnom uređaju i odaberite opciju „Skeniraj i plati“.
  4. Skenirajte prikazani QR kod.
  5. Provjerite detalje narudžbe i potvrdite plaćanje u aplikaciji.
  6. Nakon uspješne transakcije, na e-mail ćete dobiti potvrdu o plaćanju i status narudžbe.

Dodatne napomene:

  • KEKS Pay je besplatan za korištenje i ne zahtijeva dodatne naknade.
  • Nije potrebno unositi podatke o kartici ili IBAN-u – plaćanje se odvija direktno kroz aplikaciju.
  • Plaćanje KEKS Payom moguće je samo prilikom online plaćanja, opcija trenutno nije dostupna za plaćanje prilikom dostave narudžbe.

Za više informacija o KEKS Pay aplikaciji i upute za instalaciju, posjetite KEKS Pay službenu stranicu.