Na stranici www.konzum.hr kliknite na izbornik koji se nalazi u gornjem lijevom kutu stranice. Kliknite na gumb “registracija” ili kliknite na link. Otvorit će Vam se forma za registraciju. Odaberite želite li se registrirati kao fizička ili kao pravna osoba. Za uspješnu registraciju potrebno je popuniti sva obvezna polja označena zvjezdicom. Registracijom prihvaćate Konzum Uvjete i pravila poslovanja.
Nakon registracije provjerite svoj sandučić e-pošte kojom ste se registrirali. Otvorite poruku koju vam šalje Konzum i kliknite na poveznicu za aktivaciju korisničkog računa. Klikom na tu poveznicu potvrđujete Vašu registraciju.
Sada se na stranicu www.konzum.hr možete prijaviti kao postojeći korisnik Vašom e-mail adresom i lozinkom koje ste unijeli prilikom registracije.
Ako se registrirate kao fizička osoba, podaci koje biste trebali unijeti su: Ime, prezime, e-mail adresa i lozinka.
Ako se registrirate kao pravna osoba zbog izdavanja R1 računa, važno je unijeti naziv poduzeća, OIB, ime kontakt osobe, prezime kontakt osobe, e-mail adresu i lozinku. Napominjemo da naknadno izdavanje R1 računa nije moguće bez registracije kao pravna osoba.
Molimo vas pogledajte koju grešku Vam javlja aplikacija te ispravite odgovarajuće polje ukoliko podaci u njemu nisu ispravno uneseni. Najčešće greške uključuju lozinku (lozinka i potvrde lozinke moraju biti identične, lozinka mora sadržavati 6 znakova). Također, provjerite jesu li sva obvezna polja ispunjena.
Ako ste primili potvrdu registracije, ali ne vidite aktivacijski link ili slike, provjerite postavke svog e-mail klijenta (Gmail, Outlook i sl.) i omogućite prikaz HTML sadržaja i slika. Bez aktivacije računa nećete moći pristupiti uslugama.
Provjerite točnost unosa e-mail adrese i lozinke, imajući na umu da su podaci „case sensitive“ (velika i mala slova se razlikuju). Ako koristite spremljene lozinke u pregledniku, pokušajte ih obrisati i unijeti podatke ručno.
U slučaju nastavka problema, kontaktirajte korisničku podršku na 0800 400 000 ili putem kontakt obrasca.
Prilikom pokušaja prijave odaberite „Zaboravili ste lozinku?“. Unesite e-mail adresu kojom ste se registrirali. Provjerite svoj e-mail sandučić u kojem bi trebala biti poruka Konzuma. Klikom na poveznicu u poruci doći ćete do stranice za izmjenu lozinke. Unesite novu lozinku i potvrdu lozinke. Lozinka mora sadržavati najmanje 6 znakova.
Kliknite na svoj profil označen imenom i prezimenom u gornjem desnom kutu stranice, a zatim odaberite opciju „Odjavi se“ s lijeve strane izbornika.
Zbog ključnih podataka koji su potrebni za dostavu (adresa i kontakt podaci), morate se registrirati kako biste obavili kupnju. Vaši podaci su potrebni kako bismo mogli izvršiti dostavu, kontaktirati vas u slučaju iznenadnih situacija te ispuniti zakonske i ugovorne obveze.