Opći uvjeti poslovanja usluge POKUPI

OPĆI UVJETI POSLOVANJA USLUGE POKUPI U VRIJEME EPIDEMIJE COVID-19 VIRUSA

1. Uvodne napomene o vezanosti uvjetima poslovanja

Ovi Opći uvjeti poslovanja (dalje: POKUPI Opći uvjeti) odnose se i uređuju način korištenja Konzum online prodaje s uslugom preuzimanja robe na nekoj od odabranih lokacija Konzumovih prodavaonica (dalje: usluga POKUPI) u vrijeme epidemije COVID 19 virusa, odnosno dostavu putem vozila partnera (dalje: usluga DOSTAVA PARTNERA) s preuzimanjem robe na lokaciji koju izabere kupac.

Web stranice Konzum online prodaje s uslugom POKUPI I DOSTAVA PARTNERA mogu se koristiti za vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada na način utvrđen ovim Općim uvjetima. Korištenjem Konzum online prodaje s uslugom POKUPI I DOSTAVA PARTNERA obvezujete se na poštivanje ovih Općih uvjeta te prihvaćate njihova pravila i ograničenja.

Ovi Opći uvjeti podložni su promjenama u bilo kojem trenutku. Opće uvjete trebali biste provjeriti pri svakoj posjeti web stranice za online prodaju Konzuma. Ako web stranice Konzum online prodaje s uslugom POKUPI I DOSTAVA PARTNERA nastavite koristiti nakon što su na istoj objavljeni izmijenjeni Opći uvjeti smatra se da ste suglasni s novim Općim uvjetima te Konzum plus d.o.o. nije odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz promjena web sadržaja.

2. Način korištenja usluge POKUPI I DOSTAVA PARTNERA

Sve što morate napraviti za korištenje POKUPI usluge je prilikom narudžbe na konzum.hr-u odabrati POKUPI kao način preuzimanja, odabrati lokaciju preuzimanja i izabrati raspoloživi termin. Narudžbu preuzimate osobno na INFO pultu odabrane lokacije gdje vas čeka djelatnik Konzuma s vašim namirnicama. Prilikom dolaska po naručene namirnice dužni ste se pridržavati epidemioloških mjera na snazi i mjera propisanih na ulazu u prodavaonicu.

Sve što morate napraviti za korištenje DOSTAVA PARTNERA usluge je prilikom narudžbe na konzum.hr-u odabrati DOSTAVA PARTNERA kao način preuzimanja, odabrati lokaciju preuzimanja i izabrati raspoloživi termin. Narudžbu preuzimate od vozača Uber vozila. Prilikom dolaska po naručene namirnice dužni ste se pridržavati epidemioloških mjera koje su na snazi.

Narudžbe za koje je odabrana usluga POKUPI mogu se preuzeti uz predočenje broja narudžbe u printanom ili elektronskom obliku na lokaciji preuzimanja odabranoj prilikom izrade narudžbe i u terminu koji je dostupan za preuzimanje u procesu zaključenja narudžbe.

Narudžbe za koje je odabrana usluga DOSTAVA PARTNERA isporučuju se na lokacijii odabranoj od strane kupca prilikom izrade narudžbe i u terminu koji je dostupan u procesu zaključenja narudžbe. Lokacija preuzimanja narudžbe od strane vozača Ubera, a radi dostave kupcu, je najbliža Konzumova prodavaonica koja podržava uslugu DOSTAVA PARTNERA.

3. Uvjeti pod kojima se pruža usluga POKUPI I DOSTAVA PARTNERA u uvjetima epidemije

Kao korisnik online platforme i usluge POKUPI I DOSTAVA PARTNERA primate na znanje i prihvaćate da je u okolnostima epidemije COVID-19 virusa usluga prodaje u ovom kanalu ograničena, s ciljem omogućavanja usluge većem broju kupaca, bržeg obrtaja, lakše manipulacije i adekvatne raspodjele logističkih i ljudskih resursa.

Asortiman proizvoda u okviru usluge POKUPI I DOSTAVA PARTNERA razlikuje se od redovnog online asortimana jer je ponuda proizvoda u istom ograničena. Ukoliko želite širi asortiman proizvoda online sučelje omogućuje prelazak u redovnu online prodaju, u kojem slučaju izlazite iz usluge POKUPI i DOSTAVA PARTNERA te primjene ovih Općih uvjeta te prihvaćate primjenu redovnih Općih uvjeta i pravila poslovanja usluge online prodaje dostupnih na web stranici konzum.hr (dalje: Redovni Opći uvjeti). Isto tako, moguće je iz redovne online prodaje prijeći u uslugu POKUPI I DOSTAVA PARTNERA uz odgovarajuću primjenu ovih Općih uvjeta.

U slučaju promjene kanala naručivanja može se promijeniti sadržaj Vaše košarice uslijed razlika u asortimanu redovne online prodaje i online prodaje s uslugom POKUPI I DOSTAVA PARTNERA te će Vam u slučaju nepodudaranja ponude biti sugerirani zamjenski artikli.

Sve cijene izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (kn) i uključuju PDV.

Narudžbe koje se preuzimaju putem usluge POKUPI moguće je platiti online ili na blagajni u trenutku preuzimanja.

Narudžbe koje se preuzimaju putem usluge DOSTAVA PARTNERA moguće je isključivo platiti online.

Više detalja o plaćanju putem interneta pogledajte unutar Redovnih Općih uvjeta.

Artikli se isporučuju po cijenama važećim na dan naručivanja. Orijentacijska cijena na narudžbi naša je procjena koliko će vaša narudžba iznositi na dan preuzimanja. Može se dogoditi da će iznos vašeg računa malo odstupati od onog koji Vam je prikazan s ukupnom orijentacijskom cijenom na narudžbi i potvrdi Vaše narudžbe jer su cijene za proizvode poput sireva, salama te voća i povrća ovisne u pravilu o težini, a ne komadu. Primjer: cijena prikazana za određeni sir može biti za 250 grama, a dostavit ćemo Vam odabrani sir koji može odstupati po težini. Odstupanja težine su minimalna, što znači da možete dobiti nekoliko grama više ili manje, a cijena će biti obračunata po točnoj težini koja Vam je dostavljena.

4. Potpuna ili djelomična uskrata usluge

Izradom narudžbe prihvaćate mogućnost usporenog pružanja usluga ili djelomične pa čak i potpune uskrate usluge odnosno prekida usluge u bilo kojoj fazi narudžbe odnosno isporuke. Također prihvaćate da u postojećim okolnostima nepoznatog tijeka epidemije Konzum plus može odstupiti od ovih Općih uvjeta te uslugu pružiti u opsegu koji mu je u datom trenutku logistički, asortimanski i operativno izvediv. U slučaju da je Vaša narudžba s naše strane u potpunosti obustavljena, a prethodno je u cijelosti plaćena, izvršit ćemo povrat uplaćenog iznosa, bez obveze povrata ili naknade bilo kakvih drugih troškova ili štete zbog prekida narudžbe.

Konzum također zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu. Ukoliko niste suglasni s ovim Općim uvjetima molimo nemojte koristiti uslugu POKUPI ili uslugu DOSTAVA PARTNERA.

5. Postupak naručivanja

5.1. Registracija

Da biste se registrirali ili koristili usluge Konzum online prodaje, morate imati najmanje 18 godina. Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i kupnje. Ukoliko dođe do bilo kakve promjene podataka koje ste unijeli prilikom registracije ili kupnje, molimo da bez odgode ažurirate vaš korisnički račun, odnosno obavijestite nas o nastalim promjenama putem e-mail adrese: konzum@konzum.hr ili putem besplatnog telefona Kontakt Centra: 0800 400 000.

Sukladno zakonskim ograničenjima, vezano uz dob za kupnju alkoholnih pića, kupac snosi odgovornost da će punoljetna osoba preuzeti narudžbu. Naručitelj tj. kupac odgovara za ispravnost svih unesenih podataka prilikom kupnje artikala.

5.2. Naručivanje robe

Proizvodi se naručuju elektroničkim putem. Pritiskom ikone „Dodaj“, odabrani proizvod se dodaje u potrošačku košaricu. Proizvodi se smatraju naručenim u trenutku kada kupac prođe cijeli proces naplate (checkout procedura/“Blagajna“) i na registriranu email adresu primi e-mail poruku potvrde narudžbe.

Kupnja registriranog korisnika pruža mogućnosti kao što su:

  • Pregled prošlih narudžbi
  • Izmjena podataka korisničkog računa
  • Favoriti
  • Liste kupnji
  • Spremanje dodatnih adresa za dostavu

Nakon izrade i potvrde narudžbe, na e-mail kojim ste se registrirali kao kupac dobiti ćete email potvrdu da je narudžba zaprimljena od strane Konzum plus. Potvrda se generira automatski od strane servera te prosljeđuje kupcu u trenutku potvrde narudžbe.

Ukoliko ne dobijete ovakvu poruku, molimo provjerite:

  • Da li je poruka u vašem Junk/Spam folderu
  • Da li je vaš mailbox pun
  • Da li se artikli nalaze u vašoj košarici nakon prijave na Konzum web stranicu te u tom slučaju ponovite proces naručivanja. Sadržaj paketa koji se dostavlja kupcu, tj. dostavljeni artikali se mogu razlikovati od naručenih. Moguće je da prilikom isporuke Konzum plus d.o.o. određene naručene artikle nema na zalihi slijedom čega ih nije u mogućnosti isporučiti kupcu.

Dio naručenih proizvoda moguće neće biti isporučen iz razloga što u ovom trenu nije moguće prikazati stanje zaliha u prodavaonici u realnom vremenu tj. na način da stanje na zalihama prilikom kreiranja narudžbe odgovaranja stanju u trenutku vršenja isporuke kupcu.

Konzum plus d.o.o. se obvezuje isporučiti sve naručene proizvode koje u trenutku isporuke ima na zalihama prodavaonice iz koje se vrši dostava na adresu kupca. Ako na zalihama prodavaonice iz koje se vrši dostava nema naručenog proizvoda, Konzum će o tome obavijestiti kupca telefonski ili pisanim putem. Svi ostali naručeni proizvodi isporučit će se kupcu.

Slike proizvoda na Konzum online prodaji su ilustrativne prirode te slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu i sadržaju proizvoda. U slučaju nesklada između proizvoda prikazanog na slici isporučenog proizvoda kupac se ne može pozivati na materijalne nedostatke proizvoda.

Konzum plus d.o.o. će nastojati na Konzum online prodaji objavljivati točne i aktualne podatke ali ne preuzima odgovornost za točnost i potpunost istih.

Kupnja je moguća samo u količinama primjerenim za kućanstvo.

Naručena roba bit će složena na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti.

6. Izdavanje računa

Račun će u papirnatom obliku kod odabira usluge POKUPI biti izdan u trenutku isporuke narudžbe na lokaciji preuzimanja.

Račun će u papirnatom obliku kod odabira usluge DOSTAVA PARTNERA biti dostavljen zajedno sa narudžbom na lokaciji dostave koju je izabrao kupac.Račun će u elektronskom obliku biti prosljeđen na e-mail kupca nakon isporuke robe.

Ukoliko ne dobijete ovakvu poruku, molimo provjerite:

  • Je li poruka u vašem Junk/Spam folderu
  • Je li vaš mailbox pun

E-račun

Konzum online trenutno ne podržava e-račun za naručitelje koji su obveznici javne nabave.

Trenutno radimo na implementaciji te se nadamo da će uskoro i ta funkcionalnost biti omogućena.

7. Uvjeti korištenja popusta u Konzum online prodaji

Kupone s popustom moguće je iskoristiti na samoj lokaciji preuzimanja narudžbe prilikom izrade računa. Za korištenje kupona vrijede standardni uvjeti i pravila korištenja kupona u Konzum plus prodavaonicama dostupni na linku https://www.konzum.hr/uvjeti-iskoristavanja-popusta.

U slučaju odabira usluge DOSTAVA PARTNERA korištenje kupona je moguće isključivo online prilikom kreiranja narudžbe.

8. Reklamacije, povrati i prigovori

Pisani prigovor možete uputiti putem:

  • putem besplatnog telefona kontakt centra: 0800 400 000
  • elektroničkom poštom na: konzum@konzum.hr
  • putem pošte na adresu: Konzum plus d.o.o., Marijana Čavića 1/a, 10000 Zagreb, Hrvatska

Na isti način možete nam se obratiti i ukoliko ste nezadovoljni našom uslugom.

Kako bi što brže mogli provjeriti narudžbu na koju imate prigovor, molimo da navedete broj narudžbe, broj računa te da navedete opisno na što se prigovor odnosi (npr. u slučaju reklamacije na hranu, molimo da navedete ili fotografirate proizvod (ukoliko se reklamacije može vizualno predočiti) te nam pošaljete lot oznaku i datum minimalne trajnosti („Upotrijebiti do“, „Najbolje upotrijebiti do (kraja)“ datum). Nakon zaprimljenog prigovora, poslat ćemo vam potvrdu da smo isti zaprimili te ćemo vam najkasnije u roku 15 dana od zaprimanja prigovora na isti odgovoriti.

Sva roba koju prodajemo se skladišti i dostavlja sukladno deklariranim uvjetima čuvanja, odnosno preporuci proizvođača. Rok trajanja, koji je naveden na originalnoj ambalaži, vrijedi jedino ako se proizvod ispravno skladišti sukladno navedenim uvjetima čuvanja na deklaraciji.

ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE

U slučaju nedostatka bilo koje vrste proizvoda Konzum snosi odgovornost za te nedostatke u zakonski predviđenim rokovima. Odgovornost za materijalne nedostatke će se rješavati sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima.

Konzum ne odgovara za materijalne nedostatke koji se pokažu nakon proteka dvije godine od dana predaje stvari.

Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi KONZUM plus d.o.o.

Materijalni nedostaci postoje;

  1. ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
  2. ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
  3. ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
  4. kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
  5. ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
  6. ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
  7. ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Kupac koji je uredno i na vrijeme obavijestio Konzum o nedostatku na proizvodu može po svom izboru zahtijevati da se nedostatak ukloni ili da mu Konzum preda drugi proizvod bez nedostatka. Ako Konzum u naknadnom primjerenom roku kojeg mu je dao Kupac ne ukloni nedostatak ili ne preda Kupcu drugi proizvod bez nedostatka, Kupac može raskinuti ugovor ili zahtijevati sniženje cijene.

U kojim slučajevima nemate pravo na raskid ugovora i povrat proizvoda?

  1. Proizvodu je istekao rok trajanja, a isporučili smo Vam ga s važećim rokom trajanja;
  2. Otvoren proizvod valjanog roka trajanja, koji je ispravan i zdravstveno sukladan.
  3. Ako je nedostatak na proizvodu neznatan.

Kupac nema pravo na raskid ugovora zbog nedostatka na proizvodu ako mu je nemoguće vratiti stvar ili je vratiti u stanju u kojem ju je primio, osim ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena zbog nedostatka koji opravdava raskid ugovora, ili zbog nekog događaja koji ne potječe od njega niti od neke osobe za koju on odgovara. Kupac koji je zbog nemogućnosti da vrati stvar ili da je vrati u stanju u kojem ju je primio izgubio pravo da raskine ugovor, zadržava ostala prava koja mu daje zakon zbog postojanja nekog nedostatka, poput zahtijevati predaju druge stvari bez nedostatka.

PRAVO KUPCA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Ugovor koji sklapate s Konzum plus za prodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom proizvoda od strane Konzum plus te izvršenim plaćanjem s vaše strane, u slučaju da ne bude raskinut. Ovi uvjeti sastavni su dio uvjeta i pravila poslovanja između Konzum online prodaje i Vas kao kupca.

Sukladno čl.72. st.1. Zakona o zaštiti potrošača, svaki ugovor sklopljen putem daljinske komunikacije (internetska trgovina) možete raskinuti ne navodeći razloge za to, u roku od 14 radnih dana, od dana kada ste primili proizvode. Ne morate navesti razlog za raskid ugovora, ali nas morate unutar tog roka obavijestiti trajnim medijem o svojoj odluci o raskidu ugovora (putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražavate svoju volju o raskidu ugovora, u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte) poslanoj:

  • poštom na adresu: Konzum plus d.o.o., Marijana Čavića 1a, 10000 Zagreb, Hrvatska
  • elektroničkom poštom na: konzum@konzum.hr

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.

U slučaju jednostranog raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Nakon što primimo Vašu izjavu (obrazac), obavijestit ćemo Vas o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju, a povrat plaćenog ćemo izvršiti nakon što nam roba bude vraćena (najkasnije 14 dana od dana kada ste nas obavijestili o svojoj odluci o raskidu ugovora).

Kupac je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Upute za jednostrani raskid ugovora te primjerak obrasca za jednostrani raskid možete naći na linku.

Izravne troškove povrata robe kupac je obavezan snositi sam ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora (u roku od 14 dana od kada je uputio izjavu o odluci za raskidom ugovora), a ukoliko proizvod ne može biti vraćen poštom na uobičajen način kupac se može obratiti Konzumu na besplatni broj telefona 0800 400 000 ili e-mail adresu konzum@konzum.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu vraćanja proizvoda.

Kada nemate pravo na jednostrani raskid ugovora?

Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora u slučajevima koje propisuje Zakon o zaštiti potrošača ( roba koja je izrađena po specifikaciji kupca, lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe, zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave i ostalo).

Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača.

9. Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije od 15.02.2016. sporove cijele EU vezane uz internetsku kupnju biti će moguće riješiti putem ORS platforme (eng. ODR) kojoj možete pristupiti putem linka http://ec.europa.eu/odr.

10. Vanjske usluge

Usluge koje pruža Konzum online prodaja ne uključuju troškove koje snosite koristeći računalnu opremu i drugu elektroničku opremu (elektroničke uređaje) te usluge za pristup našim stranicama. Konzum nije odgovoran za troškove telefona, podatkovnog prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći prilikom narudžbe ili pregledavanja/pretraživanja web stranica i korištenja Konzum mobilne aplikacije.

11. Povezane internet stranice

Web stranica Konzum uključuje linkove na druge internet stranice, materijali na tim stranicama su izvan kontrole Konzuma, korisnici na njih pristupaju na vlastitu odgovornost i rizik te stoga Konzum nije odgovoran za sadržaj na tim stranicama.

Dio web stranice Konzuma predviđen je za oglašavanje i oglašivači su odgovorni da ti materijali budu usuglašeni sa zakonskim normama i pravilima. Konzum plus d.o.o. nije odgovoran za bilo kakve pogreške i nepravilnosti marketinških materijala.

12. Upravljanje Internetskim stranicama domene https://www.konzum.hr

Konzum plus pruža interaktivnu online uslugu POKUPI I DOSTAVA PARTNERA putem Internetskih stranica na domeni https://www.konzum.hr.

Krajnji korisnik je upoznat sa činjenicom povremenih prekida, nedostupnosti i/ili isključenja usluga (rutinsko održavanje i sl.), događaja više sile te Konzum plus d.o.o. ne odgovara za bilo kakav gubitak podataka do kojeg može doći za vrijeme prijenosa informacija na Internetu. Krajnji korisnik se slaže i prihvaća da zbog navedenih razloga pristup Internetskim stranicama može biti u prekidu, privremeno nedostupan ili isključen.

Informacije na ovoj web stranici mogu sadržavati tehničke netočnosti ili tipografske pogreške. Konzum ne jamči, izričito niti prešutno, da je sadržaj Internetske stranice i/ili povezanih stranica potpun ili ažuriran; da će Internetska stranica i/ili povezane stranice uvijek biti dostupne i raspoložive, te da neće prouzročiti štetu korisnicima, registriranim korisnicima ili trećim osobama. Svaki korisnik i registrirani korisnik izričito prihvaća korištenje ove Internetske stranice na svoju vlastitu odgovornost te snosi isključivo sve eventualne troškove vezane uz održavanje ili popravak računalne opreme. Bilo kakvo jamstvo dano na ovim stranicama odnosi se isključivo na proizvode ili usluge koje pruža Konzum.

Konzum pridržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili ukinuti Internetsku stranicu, uključujući, ali bez ograničenja, sadržaj, vrijeme dostupnosti, kao i opremu potrebnu za pristup ili korištenje stranica. Konzum je ovlašten prestati objavljivati bilo koji dio/vrstu informacija te promijeniti ili ukinuti bilo koji način prijenosa podataka, može promijeniti brzine prijenosa podataka, kao i bilo koje njihove druge karakteristike. Informacije mogu biti promijenjene bez prethodne obavijesti. Konzum može također u bilo koje vrijeme napraviti poboljšanja i/ili promjene na proizvodima i/ili programima opisanim u ovim informacijama, bez prethodne obavijesti.

12.1. Intelektualno vlasništvo

Ove Internetske stranice sadrže materijale zaštićene autorskim pravom, žigom, dizajnom te druge informacije koje su pokrivene drugim pravima fizičkih ili pravnih osoba, uključujući, ali bez ograničenja na tekstove, software, fotografije, video materijale, grafiku, glazbu, zvuk, kao i cijeli sadržaj Internetskih stranica, a u skladu s propisima Republike Hrvatske. Svi materijali (tekstovi, fotografije, slike, crteži, audio i video materijali idr.) zaštićeni znakovi proizvoda i usluga (žigovi), logotipi, te drugi sadržaji koji se nalaze na Internetskim stranicama isključivo su pravo tvrtke Konzum, ili se koriste uz izričito odobrenje nositelja autorskih prava te nositelja prava na žigovima i/ili dizajnu. Konzum je registrirani žig tvrtke Konzum te su stoga sva prava u odnosu na ovaj žig time izričito pridržana. Ako nije drugačije navedeno, svi drugi žigovi koji se pojavljuju na sustavu intelektualno su vlasništvo su njihovih nositelja. Konzum je nositelj autorskih prava u vezi s odabirom, koordinacijom, postavljanjem i unapređenjem takvog sadržaja, kao i prava u vezi s originalnim sadržajem.

Bilo kakvo kopiranje, distribucija, prijenos, objavljivanje, reproduciranje, preinaka, revidiranje, prenošenje, povezivanje, dubinsko povezivanje, stvaranje izvedenica ili mijenjanje na drugi način ovih internetskih stranica bez izričitog pismenog odobrenja tvrtke Konzum strogo je zabranjeno.

Bilo kakvo kršenje ovih uvjeta koje može imati za posljedicu povrede autorskih prava, prava žiga, ili prava kojeg drugog oblika intelektualnog vlasništva te može dovesti do pokretanja građanskih, trgovačkih postupaka i/ili do kaznenog i/ili prekršajnog progona protiv počinitelja. Nije dozvoljeno kopiranje, redistribucija, ponovni prijenos, izdavanje ili komercijalno iskorištavanje preuzetog materijala bez izričitog pismenog odobrenja tvrtke Konzum i nositelja autorskog prava.

Krajnji korisnik može preuzimati, ispisivati i spremati materijale zaštićene autorskim pravom samo u svrhu svoje vlastite uporabe. Korištenje i ispisivanje sadržaja s Internetskih stranica dopušteno je isključivo u svrhu informiranja i osobne, nekomercijalne svrhe korisnika.

Krajnji korisnik se obvezuje da neće na ovim Internetskim stranicama postavljati, objavljivati, ili na drugi način činiti dostupnima bilo kakav materijal koji podliježe autorskom pravu, žigu, ili drugim pravima intelektualnog vlasništva, bez izričitog odobrenja nositelja tih prava. Krajnji korisnik je jedino i isključivo odgovoran za štetu koja može nastati povredama autorskih prava, zlouporabom žiga i drugih prava intelektualnog vlasništva, ili bilo kakvih problema nastalih u vezi s objavom takvih materijala.

Konzum ne snosi obvezu izvješćivati Krajnjeg korisnika, ili mu pomoći u određivanju da li je određeni materijal podložan autorskom pravu.

Postavljanjem materijala na bilo koji javno dostupni dio ovih internetskih stranica, Krajnji korisnik jamči pod kaznenom i materijalnom odgovornošću da je nositelj prava na tim materijalima te izrijekom daje tvrtki Konzum besplatno, stalno, nepovratno, neekskluzivno pravo korištenja, objavljivanja, umnožavanja, reprodukcije, modificiranja, prilagođavanja, distribucije objavljivanja, prevođenja i/ili distribucije takvog materijala (djelomično ili u cijelosti) na području cijelog svijeta neodređeno vremenski i u trajanju. Krajnji korisnik također daje drugim krajnjim korisnicima pravo pristupanja, pregledanja, spremanja ili reprodukcije tog materijala za vlastitu uporabu.

Uvjeti navedeni u ovom Poglavlju se jednako odnose u korist društva Konzum plus d.o.o. kao i s istim povezanih društava i trećih pružatelja usluga i licenciranih društava, te svako od njih ima pravo izravno i u vlastito ime provoditi te uvjete.

13. Nadzor

Konzum ima pravo, ali ne i obavezu, u svakom trenutku nadzirati sadržaj na ovim internetskim stranicama, uključujući bilo koje chat sobe i forume koji bi mogli biti sadržani kao dio ovih Internetskih stranica, kako bi se osigurala sukladnost i poštivanje ovih Općih uvjeta, kao i bilo kojih drugih pravila propisanih od strane društva Konzum plus, kao i sukladnost s bilo kojim odgovarajućim zakonom, propisom ili drugim aktom.

14. Naknada štete

Krajnji korisnik se slaže da će obeštetiti i neće smatrati odgovornim tvrtku Konzum plus d.o.o. , vladajuće kompanije, njihove odgovorne osobe, zaposlenike i agente, od svih zahtjeva za naknadom štete i troškova, uključujući troškove pravnog zastupanja, a koji mogu nastati uporabom ovih Internetskih stranica od strane krajnjeg korisnika.

15. Ništetne odredbe

U slučaju ništetnosti pojedinih odredbi ovih Općih uvjeta, takva ništavost neće utjecati na valjanost bilo koje druge odredbe i preostali dijelovi će ostati na snazi.

16. Rješavanje sporova

Sve sporove iz ovog Ugovora ugovorne strane pokušat će riješiti sporazumno. Svi sporovi ili zahtjevi koji mogu nastati, kao posljedica korištenja ovih Internetskih stranica, u vezi s ovim Općim uvjetima, ili u vezi s njihovim provođenjem, u nadležnosti su suda u Zagrebu, uz primjenu mjerodavnog materijalnog hrvatskog prava.

17. Primjena uvjeta korištenja

Ovi Opći uvjeti primjenjuju se od 13.10.2020. godine i vrijede do njihove izmjene sukladno uvodnim odredbama ovih Općih uvjeta