Usluga Dostava partnera razvijena je u partnerstvu s Uberom.

Trenutno je raspolaganju kupcima iz Zagreba, Sesveta, Samobora, Zaprešića, Velike Gorice, Splita i kaštela, Rijeke i Kukuljanova, Dubrovnika i Pule te je u planu uskoro uvesti i u druge gradove diljem Hrvatske.


Proces kupnje vrlo je jednostavan:

  • Nakon odabira proizvoda u našem webshopu, potrebno je izabrati uslugu Dostava partnera te potom odabrati adresu i vrijeme dostave.
  • Prednost je mogućnost isporuke isti dana, na raspolaganju su i termini dostave unutar četiri sata od trenutka naručivanja. Isporuku možete zakazati i za neki drugi dan, unutar tjedan dana od dana naručivanja.
  • Vozač će vas kontaktirati telefonom kad stigne na vašu adresu kako biste mogli preuzeti naručene proizvode.
  • Plaćanje se vrši isključivo online, minimalni je iznos narudžbe 200 kuna, a dostava se naplaćuje 30 kuna neovisno o veličini narudžbe.

Bitna razlika u odnosu na našu redovnu dostavu je sljedeća:

  • Ako određenog proizvoda nema na polici prodavaonice, kolege će vas nazvati i provjeriti želite li zamjenski artikl.
  • Asortiman dostupan putem usluge Dostave partnera uži je od dostupnog putem opcije redovne dostave.
  • Također, naručeni proizvodi dostavljaju se uslugom Dostave partnera na kućnu adresu, ali ne i do kućnog praga.

Poštanske brojeve na kojima je usluga dostupna provjerite ovdje.

Česta pitanja

Usluga DOSTAVA PARTNER je dostava naručenih namirnica u Konzum webshopu u suradnji s Uberom.

Minimalan iznos narudžbe je 200 kn, a usluga DOSTAVA PARTNER iznosi 30 kn neovisno o veličini narudžbe.

Trenutno je usluga dostupna u Zagrebu i okolici, Splitu i Kaštelima, Rijeci i Kukuljanovu, Dubrovniku i Puli, a u planu je širenje i na druge gradove diljem Hrvatske. Poštanske brojeve na kojima je usluga dostupna provjerite ovdje.

Plaćanje se vrši isključivo online.

Namirnice naručujete na našoj web stranici, samo se registrirajte i krenite puniti svoju košaricu, a prilikom završetka narudžbe u svojoj košarici kao način preuzimanja odaberite opciju "DOSTAVA PARTNER" te željenu lokaciju i vrijeme preuzimanja.

Tako valja imati na umu da kod odabira usluge Dostave partnera Uberovi vozači proizvode preuzimaju u prodavaonicama te na stranici stoga nije uvijek moguće prikazati precizno stanje zaliha u realnom vremenu. Ako određenog proizvoda nema na polici prodavaonice, naši kolege će vas nazvat i provjeriti želi li zamjenski artikl.

Nakon što završite s kupnjom u našoj internetskoj prodavaonici, zakazujemo isporuku preko platforme Uber Central. Vozač će vas kontaktirati telefonom kad stigne na vašu adresu.

Važno je napomenuti, naručeni proizvodi dostavljaju se na kućnu adresu, ali ne i do kućnog praga.

Otkup ambalaže nije moguć putem ove usluge. Za sve dodatne informacije, kontaktirajte nas na 0800 400 000.

U slučaju odabira usluge DOSTAVA PARTNERA korištenje kupona je moguće isključivo online prilikom kreiranja narudžbe.

Za korištenje kupona vrijede standardni uvjeti i pravila korištenja kupona u Konzum plus prodavaonicama dostupni na linku https://www.konzum.hr/uvjeti-iskoristavanja-popusta.

*Mastercard i Pampers klub pogodnosti ne vrijede za uslugu DOSTAVA PARTNER.