Reklamacije


Pozivom na besplatan info telefon 0800 400 000 ili e-mailom na online@konzum.hr . Ukoliko se radi o reklamaciji na proizvod potrebno je priložiti fotografije artikla.

Molimo da odmah po preuzimanju robe provjerite dostavljene svježe artikle i ukoliko se radi o proizvodima koji su zdravstveno neispravni i/ili izmijenjenih organoleptičkih svojstava (okus, miris, boja, …) odnosno neprikladni za konzumaciju reklamirate ih u roku od 24 sata računajući od vremena kada su vam artikli isporučeni. Budući da se radi o svježoj, lako pokvarljivoj hrani i hrani kratkog roka trajanja, nismo dužni riješiti reklamaciju izvan zadanih rokova.

Pisani prigovor potrošača se odnosi na nezadovoljstvo robom ili uslugom Rok za odgovor je 15 dana.

Na povrat robe imate pravo u slučajevima ako je isporučena roba koja nije naručena, ako je isporučena roba kojoj je istekao rok trajanja i ako je isporučena roba koja ima materijalni nedostatak

Naručenu robu provjeravamo prije pakiranja kako vam ne bi uručili pokvarenu/oštećenu robu, a pošiljku pakiramo na način da se manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Molimo da prilikom preuzimanja odmah provjerite pošiljku te odmah prijavite oštećenja. Kod pisanja prigovora, molimo da nam dostavite sve potrebne informacije o artiklu (npr.serija/lot, rok trajanja,…).

Savjetujemo da se o samom reklamacijskom postupku i rokovima detaljnije informirate unutar Općih uvjeta i pravila poslovanja. Ako imate dodatne upite, molimo da nam se javite na besplatni telefon 0800 400 000 ili putem kontakt obrasca na www.konzum.hr

Molimo da odmah po preuzimanju robe provjerite dostavljene svježe artikle i ukoliko se radi o proizvodima koji su zdravstveno neispravni i/ili izmijenjenih organoleptičkih svojstava (okus, miris, boja, …) odnosno neprikladni za konzumaciju reklamirate ih u roku od 24 sata računajući od vremena kada su vam artikli isporučeni. Budući da se radi o svježoj, lakopokvarljivoj hrani i hrani kratkog roka trajanja, nismo dužni riješiti reklamaciju izvan zadanih rokova