Vaše račune s 2D barkodom blagajnica će skenirati poput ostalih artikala, a nakon plaćanja dobit ćete potvrde za svoju evidenciju.
Kako platiti režije u Konzumu:
- nakon obavljene kupnje predajte blagajnici Vaše račune sa 2D bar kodom
- blagajnica će ih skenirati poput ostalih artikala
- račune platite gotovinom ili Maestro i Mastercard karticama svih banaka izdavatelj
- preuzmite potvrdu o uplati za evidenciju
Naknada za plaćanje računa iznosi 3,50 kn
Partneri za koje se obavlja plaćanje računa po povoljnijoj naknadi:
U svim prodavaonicama režije i račune možete platiti Maestro i Mastercard karticama, a za provjeru mogućnosti plaćanja gotovinom provjerite POPIS PRODAVAONICA.
Za sve dodatne informacije:
info telefon: 0800 0600
Plaćanjem računa na blagajnama Konzuma kupac prihvaća Opće uvjete Banke za pružanje platnih usluga i terminski plan Banke dostupnim na: www.sberbank.hr
Datumi izvršenja naloga:
Uplata, plaćanje računa u prodavaonici Konzuma do 15:00 h
Datum izvršenja naloga će biti isti radni dan**
Uplata, plaćanje računa u prodavaonici Konzuma nakon 15:00 h
Datum izvršenja naloga će biti slijedeći radni dan**
** radni dan = ponedjeljak – petak
VAŽNA NAPOMENA
Sukladno „Zakonu o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma“ definirane su mjere ograničenja gotovinskih uplata za plaćanje računa:
- NIJE moguće plaćanje računa (pojedinačnog) koji iznosi više od 7.500 HRK (uključujući i 7.500 HRK) a koji se ne odnose na režije
- pod režije se smatraju sljedeći računi: voda, grijanje, struja, telekomunikacije, pričuva....
- pod režije se NE smatraju troškovi: PBZ Card - American Express, Erste Card - Diners, troškovi po ostalim karticama (Mastercard, Visa)
- Račune koje uplaćuju pravne osobe NIJE moguće platiti
- Račune koje uplaćuju fizičke osobe na račun fizičke odobe nije moguće platiti