Filtriraj Sakrij filtere

KONZUM JE VODEĆI TRGOVAČKI LANAC U HRVATSKOJ SA 700 PRODAVAONICA U KOJIMA SVAKODNEVNO KUPUJE VIŠE OD 650.000 KUPACA. OSIM MALOPRODAJNOG POSLOVANJA KONZUM INTEZIVNO RAZVIJA I VELEPRODAJU SA 19 VELPRO VELEPRODAJNIH CENTARA. UZ VODEĆU NACIONALNU POZICIJU U HRVATSKOJ, AGROKOROVA MALOPRODAJA TJ. KONZUM I IDEA SA 2,67 MILIJARDI EURA KONSOLIDIRANIH PRIHODA OD PRODAJE, UJEDNO SU I NAJVEĆA MALOPRODAJNA GRUPA U ADRIA REGIJI PREMA DELOITTOVOJ REGIONALNOJ ANALIZI SEKTORA MALOPRODAJE NA PODRUČJU HRVATSKE, SRBIJE I BOSNE HERCEGOVINE.

Konzum svoje poslovanje temelji na razumijevanju potreba svojih kupaca kroz ljubaznu uslugu, ugodnu kupnju, najkvalitetniju ponudu po najpovoljnijim cijenama te uvijek nove i inovativne usluge i ponude. Konzumova misija je pružiti svim kupcima najbolju vrijednost za novac kroz zadovoljstvo kupnje te pomno izabran asortiman kvalitetnih roba s naglaskom na svježe, zdravo i domaće. Pri tom se u ukupnoj ponudi svježeg asortimana posebno ističe ponuda voća i povrća, mlijeka i mesa – domaćeg, kontroliranog porijekla, ribe i morskih plodova, pekarskih proizvoda i gotovih jela. Konzum je uspješno razvio i program trgovačke marke K plus koja uživa najveću popularnost među potrošačima u Hrvatskoj. Ponuda Konzumove trgovačke marke segmentirana je na način da kvalitetno odgovara na želje i potrebe kupaca kroz nekoliko podkategorija – Standard, K plus i Volim najbolje.
Konzum je u suradnji sa partnerima pokrenuo i prvi koalicijski program nagrađivanja vjernosti – Multipluscard, a koji će svim kupcima omogućiti još više usluga, nagradnih bodova, pogodnosti i ušteda na više od 2.000 prodajnih mjesta u Hrvatskoj kao i u inozemstvu. Ovaj koalicijski program po prvi puta u Hrvatskoj svojim korisnicima omogućuje ostvarivanje nagradnih bodova od više partnera samo jednom kupnjom. 
Konzumovo razumijevanje potreba i želja kupaca nagrađeno je cijelim nizom priznanja i nagrada od strane Konzumovih potrošača kao što su Trusted Brand i Superbrand kojima kupci odabiru svoje najdraže brendove kao i brendove u koje imaju najviše povjerenja. Konzum je ujedno i dobitnik priznanja Best Buy temeljem mišljenja kupaca da upravo kupnja u Konzumu nudi najbolji omjer cijene i kvalitete. 
Konzum je ponosan i na vodeće mjesto u segementu inovacije, uvođenja novih tehnologija i usluga za sve svoje kupce, budući da u različite segmente svog poslovanja kontinuirano uvodi najmodernije maloprodajne standarde. Ujedno u svim segmentima svog poslovanja Konzum posluje kao društveno odgovorna tvrtka koja daje svoj doprinos u zaštiti okoliša, energetskoj učinkovitosti, pomaganju najugroženijih segemenata društva te partnerskoj suradnji sa zajednicama u kojima posluje. Upravo zato Konzum će i u budućnosti biti najbolji trgovački lanac u regiji koji je standard i mjerilo kvalitete i profesionalnosti u svim segmentima poslovanja - kupcima prvi izbor pri kupnji, zaposlenima poželjan poslodavac, poslovnim subjektima pouzdan partner i društveno odgovorna kompanija. 

Osnovni podaci o Konzumu

 

Uspjeh

Svoj uspjeh Konzum gradi na stalnoj komunikaciji s kupcima, prepoznavanju njihovih želja i potreba te neprestanom prilagođavanju svog poslovanja najnovijim svjetskim trendovima.

Prodavaonice

U svojim prodavaonicama, za koje odabire najbolje lokacije, Konzum kupcima nudi vrhunsku uslugu, ugodnu kupovinu u iznimno atraktivnom ambijentu te najkvalitetnije proizvode po najpovoljnijim cijenama.

Ponuda

Posebno atraktivan je Konzumov svježi program – voća i povrća, mlijeka i mesa – domaćeg, kontroliranog porijekla.

U ukupnoj ponudi dominiraju hrvatski proizvodi s udjelom većim od 80 posto, što je strateško opredjeljenje Konzuma kao nacionalnog lanca.

Konzum je uspješno razvio i program privatne marke K plus - izvrsne kvalitete po iznimno povoljnim cijenama, a koji se nastavlja širiti uglavnom u suradnji s domaćim proizvođačima.