Rangiranje proizvoda

Rangiranje odnosno redoslijed prikaza artikala unutar kategorije Proizvoda, a kako se isti prikazuju na Konzum online prodaji i Konzum mobilnoj aplikaciji, moguće je sortirati prema nekoliko kriterija: Relevantnost, Naziv uzlazno, Naziv silazno, Akcija, Cijena uzlazno, Cijena silazno.

Relevantnost je početni prikaz artikala unutar kategorije Proizvoda gdje je redoslijed uvjetovan brojem narudžbi u kojima se artikl nalazi u zadanom vremenskom periodu, a veći broj narudžbi uvjetuje višu poziciju u poretku.

Naziv uzlazno je početni prikaz artikala unutar kategorije Proizvoda gdje je redoslijed uvjetovan nazivom artikla (abecednim redoslijedom od slova A do slova Ž)

Naziv silazno je početni prikaz artikala unutar kategorije Proizvoda gdje je redoslijed uvjetovan nazivom artikla (abecednim redoslijedom od slova Ž do slova A)

Akcija je početni prikaz artikala unutar kategorije Proizvoda gdje je redoslijed uvjetovan činjenicom da se određeni artikl nalazi u posebnom obliku/uvjetu prodaje (primjerice: akcija, Multiplus bonus itd.)

Cijena uzlazno je početni prikaz artikala unutar kategorije Proizvoda gdje je redoslijed uvjetovan trenutno važećom maloprodajnom cijenom artikla i to od nižih cijena prema višima.

Cijena silazno je početni prikaz artikala unutar kategorije Proizvoda gdje je redoslijed uvjetovan trenutno važećom maloprodajnom cijenom artikla i to od viših cijena prema nižima.