Narudžbe i artikli


Hlađeni i smrznuti proizvodi trebaju biti stalno na odgovarajućoj temperaturi tijekom cijelog proizvodno-distribucijskog lanca (“hladni lanac”) te se tiče svih uključenih u taj hranidbeni lanac, pa tako i samih potrošača.

Ispravno skladištenje i transport hrane podrazumijeva čuvanje/transport hranena uvjetima koji su označeni na deklaraciji proizvoda i neprekidanje tog hladnog lanca, s ciljem očuvanja kvalitete hrane i neškodljivosti prilikom konzumacije.

Iz navedenih razloga svakodnevno nadziremo uvjete skladištenja i transporta te koristimo namjenske izolacijske kutije i odgovarajući tip ledila u transportu. Upravljanje hladnim lancem obuhvaća sve mjere koje je potrebno poduzeti u distribucijskom lancu radi smanjenja nepovoljnih utjecaja okoline na kvalitetu, svježinu I sigurnost hrane.

Trenutno postoje tri usluge kojima možete doći do naručenih artikala: dostava na adresu koju Vi odredite (Zagreb i okolica, Osijek, Rijeka, Split, Zadar), usluga Drive In kojom Vi preuzimate čitavu pošiljku na adresi Zagrebačka Avenija 7 u Zagrebu te usluga POKUPI kojom čitavu pošiljku preuzimate u nekoj od Konzum prodavaonica na lokaciji koju ste odabrali prilikom izrade narudžbe.

Narudžbu u potpunosti obavljate na web stranici www.konzum.hr Prije početka kupovine potrebno je prijaviti se svojim korisničkim podacima. Prvo dodajte artikle u vašu košaricu klikom na gumb "dodaj" kod svakog artikla. Minimalan iznos narudžbe je 30,00 € (226,00 kn).

S otvorenom košaricom (kliknite „Košarica“ u gornjem desnom dijelu preglednika) kliknite na gumb "završi narudžbu“ te ćete doći do ekrana odabira načina preuzimanja narudžbe. Odaberite ikonu "dostava", “pokupi” ili “drive in”. Zatim odaberite lokaciju za dostavu na koju želite da se vaša narudžba isporuči te željeni termin dostave. Kliknite "pregled narudžbe" i provjerite jeste li zadovoljni s vašom narudžbom. Zatim kliknite na "plaćanje", unesite podatke o plaćanju i gotovi ste - dalje je sve na nama.

Ukoliko nakon završavanja procesa blagajne niste zaprimili e-mail potvrde narudžbe koji dolazi unutar 15 minuta nakon potvrđivanja narudžbe, molimo Vas da se prijavite na www.konzum.hr te provjerite nalaze li se artikli i dalje u vašoj košarici. Ukoliko se nalaze, znači da niste potvrdili neki od koraka naplate te vas molimo da pokušate ponovo. Ukoliko je vaša košarica prazna tada sve vaše napravljene narudžbe (zajedno s pripadajućim detaljnim informacijama kao što je broj narudžbe, datum dostave, adresa, vrijeme, artikli i sl.) možete pregledati ukoliko nakon prijave na stranicu kliknete na svoj profil te u izborniku na lijevoj strani odaberete'Moje narudžbe'.

Ako još uvijek niste sigurni jesmo li zaprimili vašu narudžbu, nazovite nas na besplatni telefon 0800 400 000 ili nam se obratite putem kontakt obrasca u zoni korisničke podrške.

Nadopuna narudžbe i promjene unutar postojeće narudžbe nisu moguće

Da. Kad ste prijavljeni na Konzum klik kao pravna osoba, u zaglavlju kliknite na gumb „Moj račun“. Odaberite izbornik „Dodatni korisnici“. Kliknite „Dodaj novo korisničko ime“ i dodajte osobe koje mogu pristupati vašem računu. Kod prijave koristite korisničko ime koje upišete umjesto e-mail adrese.

Za mogućnost kreiranja listi kupnji potrebno je da ste prijavljeni na konzum.hr svojim korisničkim podacima. Dok se nalazite unutar košarice s desne strane ponuditi će Vam se mogućnost spremanja liste. Do spremljenih lista možete doćiotvaranjem izbornika koji je pozicioniran u gornjem lijevom uglu klikom na “prikaži mogućnosti”

 

Liste kupnji služe za brže popunjavanje košarice prema ranije postavljenim proizvodima u listu. Primjerice, možete napraviti listu „Roštilj za 10 ljudi“ u koju spremite određenu količinu artikala te je odaberete kad vam je to potrebno.

Favoriti su jedinstveni proizvodi označeni kao omiljeni proizvodi vlasnika računa radi lakše pretraživosti i informiranja o akcijama. Favoriti se postavljaju klikom na ikonu srca pored proizvoda.

Radno vrijeme dostave je od Ponedjeljka do Subote od 07:00h do 21:00h. Vrijeme i datum dostave odabirete sami prilikom naručivanja.

Termini dostave se kreću u rasponu od 2 sata. Prvi jutarnji termin je od 07:00h do 09:00h, a posljednji od 19:00h do 21:00h.

Hoće li dostavljač donijeti narudžbu do mojih vrata?

U skladište Konzum-a dolazi najkvalitetnije voće i povrće koje svakodnevno provjeravamo obzirom na kvalitetu i svježinu.

Vaš osobni kupac (“personal shopper”)ručno odabire plodove onako kako biste ih Vi sami odabirali u trgovini stoga nećete dobiti npr. prezrelo voće, povenutu voćku ili povrće povenutih listova.

Voće i povrće koje dostavljamo biti će sigurno i neškodljivo za konzumaciju, a ukoliko vam stupanj zrelosti ne odgovara (npr.banana, avocado,…), možete ubrzati dozrijevanje npr. ostavljajući voćku na sobnoj temperaturi.

Voće i povrće se pakira u namjensku ambalažu, na način da se proizvodi veće mase stavljaju na dno transportne kutije, dok se na vrh stavljaju oni proizvodi koji su mekši, manji, lakši odnosno osjetljiviji na oštećenja. Na taj način se osigurava dostava neoštećenog voća i povrća.

Naručenu robu provjeravamo prije pakiranja kako vam ne bi uručili pokvarenu/oštećenu robu, a pošiljku pakiramo na način da se manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Molimo da prilikom preuzimanja odmah provjerite pošiljku te odmah prijavite oštećenja. Kod pisanja prigovora, molimo da nam dostavite sve potrebne informacije o artiklu (npr.serija/lot, rok trajanja,…).

Savjetujemo da se o samom reklamacijskom postupku i rokovima detaljnije informirate unutar Općih uvjeta i pravila poslovanja. Ako imate dodatne upite, molimo da nam se javite na besplatni telefon 0800 400 000 ili putem kontakt obrasca na www.konzum.hr

Molimo da odmah po preuzimanju robe provjerite dostavljene svježe artikle i ukoliko se radi o proizvodima koji su zdravstveno neispravni i/ili izmijenjenih organo leptičkih svojstava (okus, miris, boja, …) odnosno neprikladni za konzumaciju reklamirate ih u roku od 24 sata računajući od vremena kada su vam artikli isporučeni.

Budući da se radi o svježoj, lako pokvarljivoj hrani i hrani kratkog roka trajanja, nismo dužni riješiti reklamaciju izvan zadanih rokova.

Nakon uspješne dostave na e-mail ćete dobiti link koji vas vodi na web stranicu na kojoj možete ocijeniti dostavljača. Ako nas želite kontaktirati, molimo da nam se javite na besplatni telefon 0800 400 000