Registracija i prijava na Konzum.hr


Na stranici www.konzum.hr kliknite na izbornik koji se nalazi u gornjem lijevom kutu stranice. Kliknite na gumb “registracija”. Otvorit će Vam se forma za registraciju. Odaberite želite li se registrirati kao fizička ili kao pravna osoba. Za uspješnu registraciju potrebno je popuniti sva obvezna polja označena zvjezdicom. Registracijom prihvaćate Konzum Uvjete i pravila poslovanja.

Nakon registracije provjerite svoj sandučić e-pošte kojom ste se registrirali. Otvorite poruku koju vam šalje Konzum i kliknite na poveznicu za aktivaciju korisničkog računa. Klikom na tu poveznicu potvrđujete Vašu registraciju.

Sada se na stranicu konzum.hr možete prijaviti kao postojeći korisnik Vašom e-mail adresom i lozinkom koje ste unijeli prilikom registracije.

Ukoliko ste zaprimili poruku za potvrdu registracije ali ne vidite sadržaj (aktivacijski link i slike), u postavkama e-mail poslužitelja (gmail, outlook...) pogledajte je li deaktiviran prikaz HTML slika. Za prikaz čitavog sadržaja poruke potrebno je aktivirati prikaz HTML slika.

Molimo vas pogledajte koju grešku Vam javlja aplikacija te ispravite odgovarajuće polje ukoliko podaci u njemu nisu ispravno uneseni. Najčešće greške uključuju lozinku (lozinka i potvrde lozinke moraju biti identične, lozinka mora sadržavati 6 znakova) i telefonski broj (provjerite točnost unosa).

Molimo Vas pogledajte koja greška se ispisuje na ekranu te je li ispravno unesena e-mail adresa i lozinka. E-mail adresa mora se unijeti u cijelosti. Aplikacija je 'case sensitive', odnosno razlikuje mala i velika slova. Provjerite unosite li e-mail adresu i lozinku na način kako je to opisano prilikom registracije. Provjerite imate li lozinku memoriranu u svom browseru/pregledniku. Ukoliko je tako, pokušajte izbrisati staru lozinku iz memorije (delete cache) i unijeti podatke ponovno.

Ako se još uvijek ne možete prijaviti, nazovite nas na besplatni telefon 0800 400 000 ili nam se obratite putem kontakt obrasca u zoni korisničke podrške.

Ako se registrirate kao fizička osoba, podaci koje biste trebali unijeti su: Ime, prezime, broj mobilnog telefona, e-mail adresu, lozinku, grad, poštanski broj, ulicu i kućni broj.

Ako se registrirate kao pravna osoba zbog izdavanja R1 računa, važno je unijeti naziv poduzeća, OIB, ime kontakt osobe, prezime kontakt osobe, telefon, e-mail adresu, lozinku, grad, poštanski broj, ulicu i kućni broj. Naknadno izdavanje R1 računa nije moguće.

Prilikom pokušaja prijave odaberite „Zaboravili ste lozinku?“. Unesite e-mail adresu kojom ste se registrirali. Provjerite svoj e-mail sandučić u kojem bi trebala biti poruka Konzuma. Klikom na poveznicu u poruci doći ćete do stranice za izmjenu lozinke. Unesite novu lozinku i potvrdu lozinke. Lozinka mora sadržavati najmanje 6 znakova.

Kliknite na svoj profil koji je označen Vašim imenom I prezimenom, a koji se nalazi u gornjem desnom djelu stranice I odaberite “odjava” s lijeve strane.

Zbog ključnih podataka koji su potrebni za dostavu (adresa i kontakt podaci), morate se registrirati kako biste obavili kupnju.